Sales Administrator till Nynas I Johanneshov!

Sales Administrator till Nynas I Johanneshov!

Arbetsbeskrivning

Om du är på jakt efter en tjänst där du får nyttja och utveckla dina tidigare erfarenheter av säljadministration samtidigt som du får samla ny meriterande kunskap i en unik bransch, läser du rätt annons! På Nynas kommer du att ingå i ett mindre team samtidigt som du är del av en stor organisation med kollegor från alla världens hörn. På Nynas genomsyras kulturen av deras tre värdeord ” Dedication, Cooperation and Proactivity”. Om du är redo att ta dig an en ny utmaning där det alltid finns något att hugga tag i, ser vi fram emot din ansökan, vi söker dig som kan börja omgående!

OM TJÄNSTEN
I den här tjänsten kommer du att ingå i ”Sales Administration Group within Bitumen Nordic”. Dina två närmaste kollegor arbetar tillsammans med dig mot den svenska och finska marknaden och säkerställer att systemen är korrekt uppdaterade avseende de ordrar som kommit in. Ni ansvarar för alltifrån prisuppdateringar, till att säkerställa lagersaldon och hantera fakturor. Rollen är socialt stimulerande och du kan förvänta dig att både ha interna kontaktytor inom teamet, likväl som mot sälj- och logistikorganisationen med flera, men även ha externa kontakter.



Du erbjuds


* En tjänst där du får nyttja din goda förmåga att se detaljer och arbeta med flera datasystem så som JD Edwards och Excel.
* En arbetsplats som kommer ge dig meriterande erfarenhet från oljeindustrin i en säljadministrativ roll med fokus på både administration, problemlösning och ekonomirelaterade uppgifter.


Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om
vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
• Arbeta med fakturering, granskning av ordrar samt säkerställa att informationen är korrekt uppdaterad i Nynas datasystem.

• Arbeta löpande med lageravstämning och uppdatering av priser i datasystemet.

• Du kommer att vara i kontakt med depåer, kunder och interna parter för att säkerställa att ditt ansvar inom säljadministrationen är korrekt, och för att lösa eventuella problem som uppstått i kedjan.

VI SÖKER DIG SOM
• Har +2 års relevant arbetslivserfarenhet som till exempel logistiker, säljadministratör eller motsvarande. I dina tidigare roller har du samlat erfarenhet av säljadministrativa uppgifter som utvecklat din problemlösningsförmåga och ett strukturerade arbetssätt.

• Har mycket god datavana och har arbetat i Officepaketet i ditt yrkesliv, med fokus på Excel.

• Har mycket god kommunikativ förmåga på svenska och engelska, då båda språken används dagligen.

Vi ser det som mycket meriterande, men inget krav, om du har arbetat med systemet JD Edwards och/eller kan kommunicera på danska, norska eller finska.

Som person är du:

• Noggrann

• Problemlösande

• Service-minded

Övrig information


* Tjänsten är ett vikariat och är planerad till och med 31/8/2021. Det kan finnas möjlighet att bli förlängd på uppdraget förutsatt att samtliga parter är nöjda med samarbetet samt att förutsättningarna är goda för långsiktighet på Nynas.
* Start: Omgående.
* Omfattning: heltid, 37.5h/veckor, kontorstider.
* Timbaserad månadslön.
* Placering: På grund av rådande situation med COVID19, kan du förvänta dig hemarbete, även digital introduktion.
* Inom Nynas tillämpas slumpmässiga alkohol- och drogtester.
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Nynas önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.


Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 april 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2021

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Bokningsassistent

Bokningsassistent

26 november 2024

Säljande assistent

20 november 2024