Sales Administrator till Swatch Group

Arbetsbeskrivning

SNABBFAKTA:

Omfattning: Heltid (37,5 arbetstimmar per vecka)
Arbetstider: 08.30-17.00
Ort: Stockholm, Västermalmsgallerian på Kungsholmen
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Direkt rekrytering - långsiktigt

DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:

Swatch Group är en internationell koncern som är verksam inom design, tillverkning och försäljning av färdiga klockor, smycken, komponenter och tidtagning. Företaget levererar nästan alla komponenter som krävs av sina 18 klockmärken. I Norden är de återförsäljare av följande märken: Omega, Rado, Longines, Tissot, Certina, Swatch och FlikFlak. Totalt i norden är dem runt 100 anställda och i Sverige är dem ett härligt gäng på cirka 50 personer där alla delar ett stort klockintresse.

DIN ROLL:

Du kommer tillsammans med en ytterligare kollega vara ansvarig för försäljningsadministrationen i Sverige. Detta innebär att butikspersonal som tillhandahåller Swatch Groups olika klockor kommer att höra av sig till dig med alla möjliga typer av frågor och funderingar. Du kommer ständigt att lära dig om allt kring klockornas material, kvalité och efterfrågan för att alltid ge bästa möjliga service till kunderna.

Exempel på arbetsuppgifter:

- Orderhantering

- Kundkontakt via mejl och telefon

- Stötta sina kollegor i det nordiska teamet vid behov

- Ständigt lärande om klockor och att förstå behov hos kunder

VEM ÄR DU?

För att lyckas och bli långsiktig i den här rollen ser vi att du har en genuint klockintresse. Vidare har du en stark servicekänsla, är noggrann och vänlig.

Viktigt för tjänsten:

- Teknisk kompetens alt tekniskt intresse
- Har stort intresse för klockor och dess uppbyggnad

- Talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

- Tidigare erfarenhet av service

Meriterande:

- Arbetat i SAP

- Arbetat med klockor tidigare

VAD ERBJUDER DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS?

Du kommer arbeta i ett härligt team på 10 personer runt omkring i Norden. För dig som får denna tjänst skrivs kollektivavtal. Företaget erbjuder alltifrån förmånligt friskvårdsbidrag, tjänstepension, trevliga AW:s, kortare arbetstid under sommaren och en spännande och händelserik kultur.

ÖVRIG INFORMATION

- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer bli anställd direkt hos vår kund.

- Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se

OM BARA POSTEN BEMANNING

Bara Posten Bemanning erbjuder bemannings- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster så som reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bara Posten Bemanning
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 6 april 2023
  • Ansök senast: 23 september 2023

Liknande jobb


Ordermottagare / operativt inköp

Ordermottagare / operativt inköp

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

20 december 2024

Administratör

20 december 2024