OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du vara med på en spännande tillväxtresa i en disruptiv bransch? Välkommen till oss på 7A, ett bolag vars tjänster har fått företag att tänka om gällande deras sätt att arbeta på kontor. Genom att hyra ytor i någon av 7As fyra anläggningar kan våra kunder sitta på de bästa adresserna, i de finaste lokalerna och ha de mest flexibla lösningarna. Idag förvaltar vi bland annat Nordens största kontorsfastighet i anrika Posthuset på Vasagatan i Stockholm. Här erbjuder vi kunder, från småbolag till stora koncerner, unika och anpassade lokaler med all möjlig kringservice. Utöver 7A Posthuset har vi ytterligare tre anläggningar i centrala Stockholm och vi växer ständigt – både i yta och i antal medarbetare! Läs gärna mer om bolaget här.
Nu söker vi ytterligare en Sales Agent till vårt Office & Lounge-team och vi hoppas att just du är den som passar bäst för jobbet. Vi söker dig som vill vara med oss i vår fortsatta strävan att hitta nya hyresgäster till våra fina lokaler. Vi har varit med sedan branschens linda och är en marknadsledande aktör som går en ljus framtid till mötes. Vi har stora ambitioner och hos oss kommer du få en spännande vardag med mycket kundkontakt och stor variation.
Om dig
Är du en naturlig relationsbyggare som lever för möten med nya människor? Är du nyfiken, resultatinriktad och oerhört trevlig? Är du lika bra på att lyssna som att prata? Då kommer du att kunna trivas på vår försäljningsavdelning! För att passa in hos oss tror vi att du gillar vår vision som är att skapa en upplevelse utöver det förväntade genom att vara personliga, välkomnande och innovativa. Vi tror också att du kommer att bidra med en charmig, stor och positiv personlighet som gör att du är lika bra i mötet med börs-vd:n som med den lilla entreprenören. Om du känner igen dig i detta bör vi vara en bra match:
Vidare tror vi att du:
· Är en god kommunikatör både på svenska och engelska i tal och skrift.
· Har erfarenhet av relevant B2B försäljning.
· Har ett naturligt säljdriv och motiveras av att arbeta mot tydliga mål där du drivs av resultat.
· Är en kreativ problemlösare som har förmågan att ta egna initiativ, är lyhörd, orädd och kan nå resultat genom ett gott självledarskap.
· Ser struktur som en av dina styrkor.
Detta får du av oss
· Vara del av en härlig gemenskap med roliga kollegor som står för professionalism och engagemang.
· Stor frihet under ansvar och en arbetsdag som inte är den andra lik.
· Mindre ”måndagsångest” (kanske till och med måndagslängtan).
· En stark företagskultur som genomsyrar allt vi gör.
Dina dagar kommer bland annat att bestå av:
· Att hantera de dagligt inkommande förfrågningarna och bearbeta nya kunder.
· Införsäljning och visning av våra lokaler.
· Administrativt arbete såsom offertarbete, avtalshantering samt uppdatering av CRM-system (Upsales).
I denna rekrytering samarbetar vi med SalesOnlys rekryteringskonsulter Mikael Majoros och Kristian Ekelund. Om du har frågor är du välkommen att höra av dig till dem på mikael.majoros@salesonly.se / 076 – 007 17 40 eller kristian.ekelund@salesonly.se / 072-308 16 45. Då urval kommer att ske löpande hoppas vi få in din ansökan redan idag. Välkommen!