OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Prime är ett ledande bemannings- och rekryteringsföretag med kontor i Stockholm (Globen), Göteborg, Malmö och Västerås Omsättningen uppgår till drygt 60 mkr. Verksamheten är indelad i tre affärsområden. Vård och omsorg, Professionella tjänster samt Servicetjänster. För kunds räkning söker vi dig som är redo för nya utmaningar. Kundföretaget är verksamma inom det medicintekniska området och arbetar mycket ute på plats hos sina kunder i hela Skandinavien. Huvudkontoret finns i Täby - Enebyberg. Företaget är inne i en expansiv fas och behöver omgående förstärkning av dig som vill arbeta som Sales Assistant. Då företaget är litet (9 anställda) är det viktigt att du trivs med att arbeta i en liten organisation. Tjänsten innebär en anställning hos Prime men du arbetar ute hos vår kund. Det finns goda möjligheter till förlängning och anställning direkt hos kundföretaget. Arbetsuppgifter: Boka, planera och koordinera möten åt 3 säljare. Försäljning av konferenser och utbildningar till kunder, följa upp inbjudningar som gjorts via post och e-mail. Uppföljning av utskick (reklam) m.m. Kvalifikationer: Goda kunskaper i Microsoft Office. Du kan uttrycka dig väl i tal och skrift Du behärskar engelska flytande i både tal och skrift då du dagligen har kontakt med kunder utanför Sveriges gränser. Du är van att använda telefonen som ditt viktigaste arbetsredskap och trivs med det. Som person är du framåt, självgående och prestigelös. Du tycker om att ta tag i saker och situationer som är nya för dig. Du trivs i en roll där du har eget ansvar och får serva dina medarbetare.