OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du intresserad av IT och är på jakt efter ett flexibelt extrajobb på distans? Crossplatform är ett startup bolag som utvecklar appar till olika företag världen över. Vi söker nu en Sales Assistant på deltid som vill sälja in Crossplatforms apptjänster till nya kunder!
OM CROSSPLATFORM
Crossplatform grundades 2017 av tre killar som är riktigt intresserade av apputveckling. Dem erbjuder företag, stora som små, tjänster inom det mobila och molnet. De är ett mindre konsultbolag som präglas av engagemang, samhörighet och passion för den senaste tekniken!
OM ROLLEN
Som Sales Assistant kommer du att ringa upp nya potentiella kunder för att sälja in och erbjuda Crossplatforms tjänster. Du kommer att få en introduktion av teamet för kunna bli expert kring IT-tjänsterna.
Rollen är flexibel då du kan arbeta på distans oavsett vart du bor i Sverige samt kan schemalägga dina arbetstider antingen på dagtid eller kvällstid!
ARBETSUPPGIFTER
Utifrån befintlig lista ringa nya potentiella kunder och sälja in Crossplatform
Identifiera behov hos företag och bygga ett kontaktnät av intressanta kunder
Ringa kalla samtal och boka in möten
Agera expert kring Crossplatforms IT-tjänster
VI TROR ATT DU
Är serviceminded och drivs av försäljning
Har tidigare arbetslivserfarenhet, med fördel från en kundfokuserad roll inom service/försäljning
Har ett stort intresse för IT
Har flytande kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift
ÖVRIGT
Start: Omgående
Placering: Distans
Omfattning: 1-2 dagar/veckan, flexibla arbetstider
Typ av uppdrag: Långsiktigt uppdrag
OM GIGSTR
Vi på Gigstr matchar företag med jobbsökare, frilansare och team. Med hjälp av Gigstr-appens smarta matchningsteknik, flexibla upplägg och kunniga rekryterare som kan young professionals har vi snabbt blivit en av marknadens mest uppmärksammade gigmatchningstjänster.
Artiklar i detta ämnet
- Gratis kontantkort - Hur då?
- Höga emotionella krav