Sales Assistent på 50% till SJR

Sales Assistent på 50% till SJR

Arbetsbeskrivning

Vi söker till vårt kontor på Humlegårdsgatan en Sales Assistent på 50%. Du ska studera en eftergymnasial utbildning och ha minst 1 år kvar. Du kommer att via telefon kontakta våra kunder för att boka möten till våra Account Managers och jobba nära dem i team. Tjänsten är start omgående och du kommer välkomnas in i ett härligt gäng!

Arbetsuppgifter;
I rollen som Sales Assistant arbetar du med bearbetning och försäljning av våra tjänster till både befintliga och potentiella kunder. Du kommer att vara en viktig kugge till teamet i arbetet med att utveckla och hitta nya affärsmöjligheter genom att boka ut våra Account Managers på möten. Som Sales Assistant är du ansvarig för din egen kundportfölj och arbetar i tätt samarbete med dina kollegor i säljteamet.

Vem söker vi;
Vi söker dig som studerar på en eftergymnasial utbildning och där du har minst 1 år kvar. Du har en stor systemvana och är flytande i svenska och engelska i både tal och skrift.

För att trivas i den här rollen drivs du av att knyta kontakter via telefon och skapa ett förtroende med våra kunder. Du har lätt för att kommunicera och har ett stort engagemang och driv för att nå mål. Du är social, sprider härlig energi omkring dig och är nyfiken.

Visst låter det som ett som ett spännande extra jobb?
Varmt välkommen med din ansökan!

Ansökan;
Har du frågor kring denna rekrytering kontaktar du försäljningschef Kim Ruberg på 076-647 16 26. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2023-02-28. Notera att vi tyvärr inte tar emot ansökningshandlingar via e-post.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet.



Om SJR
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.

För information om hur vi behandlar dina personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 januari 2023
  • Ansök senast: 28 februari 2023

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


22 november 2024

22 november 2024

22 november 2024