Sales Coach till Tele2

Sales Coach till Tele2

Arbetsbeskrivning

Älskar du försäljning och brinner för att coacha och utveckla andra? Då är detta tjänsten för dig!

OM TJÄNSTEN SOM SALES COACH:

Som Sales Coach på Tele2/Boxer ansvarar du för att coacha, utbilda och stödja våra advisors i deras utveckling inom försäljning. Din insats är väldigt viktig och ska bidra till en lönsam och effektiv produktionsplats. Det ställs därför höga krav på en god förmåga att sätta sig in i olika situationer och se vad som behöver göras i närtid och på lång sikt.

Det är nödvändigt att du vet vad som är viktigt i uppdraget, du ska veta vilka nyckeltal du behöver fokusera på och kunna arbeta med dina medarbetare för att nå dit.

Du är en person med mycket energi som trivs med och ser positivt på att utveckla dina medarbetare och ge dem de allra bästa förutsättningarna för att lyckas nå sina mål. Det är alltså väldigt viktigt att du drivs av att uppnå resultat och att du brinner för att göra det via andra.

DINA ARBETSUPPGIFTER BESTÅR BLAND ANNAT AV:

- Att ansvara för att dina kollegor når uppsatta mål inom uppdraget
- Att kontinuerligt arbeta för att driva och utveckla försäljningen på uppdraget
- Att stödja och följa upp säljarnas försäljningsresultat genom coachning, medlyssning och målstyrning
- Viss kontakt med uppdragsgivare samt rapportering


VI VILL ATT DU HAR:

- En enorm vilja att bli Webhelps bästa Sales Coach!
- Tidigare erfarenhet av försäljning
- En vilja och kompetens att utveckla andra
- Goda språkkunskaper i svenska och engelska, både skriftliga och muntliga
- En personlighet med härlig energi som smittar av sig på andra


För att lyckas i denna roll ser vi gärna att du är en person som kan arbeta kommunikativt och pedagogiskt. Du är även en kreativ person med mycket idéer som gillar att nå resultat samt har förmågan att arbeta självständigt.

Det är även viktigt i denna roll att du är strukturerad, noggrann och att du kan hantera att arbeta både med siffror och med människor.

Om du har någon tidigare erfarenhet av coaching eller relevant utbildning inom tex försäljning är detta är stort plus.

OM WEBHELP

Webhelp är ett globalt företag specialiserade inom kundupplevelse, betalningshantering, försäljning samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler. Våra kontor i Sverige finns placerade i Stockholm, Göteborg, Kalmar, Norrköping, Östersund, Ånge och Umeå.

Stämningen på våra kontor är energisk, öppen och positiv. Medarbetarna delar med sig av erfarenheter och tips som kan underlätta arbetet och bidrar till en god stämning på kontoret. För att stärka sammanhållningen i våra team anordnas det med jämna mellanrum aktiviteter eller gemensamma tävlingar.

INTERVJUER SKER LÖPANDE OCH TJÄNSTEN KAN KOMMA ATT TILLSÄTTAS INNAN SISTA ANSÖKNINGSDAG SÅ SÖK TJÄNSTEN REDAN IDAG



START: Enligt överenskommelse

PLACERINGSORT: Östersund

ANSTÄLLNINGSFORM: Heltid med 6 månaders provanställning

ARBETSTIDER: Mån-fre, 08:00-17:00, kvällar och helger kan tillkomma.

SISTA ANSÖKNINGSDATUM: 2022-01-07

Webhelp is a global business process outsourcer (BPO), specialising in customer experience and payment management in addition to sales and marketing services across voice, social and digital channels. From more than 140 sites in 35 countries with 50,000 colleagues, our focus is on engineering performance improvements and delivering a real and lasting transformation in our clients’ operating models to generate financial advantage. We partner with some of the world’s most progressive brands including Sky, Shop Direct, Bouygues, Direct Energie, KPN, Vodafone, La Redoute, Michael Kors and Valentino.

Headquartered in Paris, France, we have grown our revenues by more than 250% in the last 4 years by investing in our people, their work environment and in developing our analytical and operating capabilities to deliver a transformational outsourcing proposition that addresses the challenges of an omni-channel world. Webhelp is currently owned by its management and GBL, a leading global investment holding, as of November 2019. More information can be found at www.webhelp.com (http://www.webhelp.com/)

Non-discrimination: Webhelp sees diversity as a resource and encourages all regardless of gender, age, religion, ethnic origin to seek employment with us.

Kontaktpersoner på detta företaget

Stefan Cvijetic

Carl Garellick
+46 70 248 39 28
Jennie Olsson
+46702745780

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Webhelp Sweden
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 december 2021
  • Ansök senast: 10 januari 2022

Besöksadress

Solna Torg 19, Solna
None

Postadress

Solna Torg 19
Solna, 17145

Liknande jobb


26 november 2024

26 november 2024

26 november 2024