Sales Coach till uppdragsgivare inom telekombranschen hos Xzakt Gävle

Sales Coach till uppdragsgivare inom telekombranschen hos Xzakt Gävle

Arbetsbeskrivning

Xzakt växer så det knakar i Gävle och en av våra befintliga kunder och nuvarande uppdragsgivare vill utöka samarbetet och även växa mer inom försäljning och merservice. Därav söker vi en Sales Coach!

Hur ser en vanlig dag på jobbet ser ut som Sales Coach på Xzakt? Du följer upp föregående dags resultat, veckans resultat hittills och innevarande månads resultat hittills kring merförsäljning och försäljning på grupp-, projekt- och individnivå. Du planerar din dag därefter baserat på trend och plan för veckan samt månaden tillsammans med vår kund och ansvarig chef på uppdraget.

Du ingår i ett kundserviceteam tillsammans med ett antal kollegor och en Team Leader som tillsammans med vår kund och uppdragsgivare vill skapa världens bästa kundserviceupplevelse där mersälj, merservice och försäljning är en naturlig del av kundupplevelsen.

I rollen har du coaching, träning och uppföljning med medarbetare kring merförsäljning och försäljning och följer upp detta löpande. Du rapporterar och leder möten kring merförsäljning internt som externt mot kund och är ytterst ansvarig för mätvärden som hitrate, offer rate, provision, försäljning och fler KPIs inom sälj.

Mer specifikt om tjänsten,

Placeringsort Gävle

Anställningsgrad 100%

Lön Enligt överenskommelse

Start Omgående är önskvärt men under Q2 2022 är den yttersta ramen just nu.

Arbetstider 40 timmar per vecka, kontorstid.

Språk som krävs i tjänsten Svenska samt engelska i tal och skrift.

Meriterande erfarenheter Erfarenhet inom kundservice, gärna via flera kanaler så telefon, chatt, e-mail, sociala medier. Erfarenhet av inbound- och outbound-verksamhet inom kundservice- och eller callcenter-branschen. Erfarenhet av försäljning och eller merförsäljning generellt. Erfarenhet av försäljning och eller merförsäljning inom kundservice- och eller callcenter-branschen.

Generellt om Xzakt Grundat år 2000 av näringslivprofilen Gunilla von Platsen och är sedan 2017 en del av Altor tillsammans med systerbolaget Transcom Worldwide.

Xzakt har idag över 400 medarbetare i Skellefteå, Gävle, Eskilstuna samt via våra nordiska near-shore-lösningar i Gdansk samt Malaga.

Vår primära syssla och fokusområde är kundservice och kundupplevelser. Vi brinner för service, försäljning, resultat och att skapa kundrelationer och kundupplevelser utöver det vanliga.

För att trivas på Xzakt är du en flexibel och prestigelös medarbetare som tar dig an dina arbetsuppgifter med stort engagemang. Vi vill att du har viljan att bli bäst på det du gör och att du drivs av att utvecklas.

Det viktigaste för oss är inte vad du har gjort tidigare, utan det viktigaste är att du har rätt inställning, vilja och engagemang samt vill hjälpa våra kunder.

Xzakt Kundrelation är en ett ungt och snabbt växande företag, så är du en driven person som brinner för att utvecklas är vi rätt arbetsplats för dig!

Hos oss har du goda chanser att avancera i din karriär, så länge du visar vilja och engagemanget finns inget stopp. Du startar tjänsten med en introduktion inom Xzakt och därefter utbildning i uppdraget.

Vi har kollektivavtal. För oss är det också viktigt att goda insatser premieras och vi har därför utvecklat ett bonussystem där varje medarbetare enkelt kan följa samt påverka sin rörliga ersättning.

Vi ser fram emot din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Karin Spassova
0736326289

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Xzakt Kundrelation
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2022
  • Ansök senast: 12 november 2022

Besöksadress

Hälsingegatan 40, Stockholm
None

Postadress

Hälsingegatan 40
Stockholm, 11343

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024