OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PharmaRelations är ett av Skandinaviens snabbast växande konsult- och rekryteringsföretag inom Health Care och Life Science.Våra kunder är företag inom läkemedel, medicinteknik, biotech, tand och egenvård(OTC).PharmaRelations har ca 40 anställda konsulter med huvudkontor i Kista.Som koordinator på PharmaRelations kommer du ansvara för samordning och administration inom affärsområdena uthyrning och rekrytering.Du koordinerar och assisterar VD samt rekryteringskonsulter med arbete direkt kopplat till kund och konsulter.Du initierar och förbättrar rutiner som stärker PharmaRelations kvalitetsprofil.Du rapporterar till VD. Du ansvarar för uppdatering av hemsida och är webbassistent.Du ansvarar för att producera annonser, sälj- och marknadsföringsmaterial samt kandidatprofiler.Du planerar och genomför interna konferenser och möten samt ansvarar för samordning av konsult- och utbildningsträffar.Vidare ansvar du för uppdatering och administration av vårt säljstödsystem. Profil: Du har relevant utbildning samt flerårig erfarenhet av att arbeta som koordinator eller assistent.Det är ett krav att du besitter utmärkta administrativa färdigheter.Du har erfarenhet och kompetens i Office-paketet samt grafiska IT-verktyg.Du har också erfarenhet av att arbeta som webbassistent/redaktör.Du har vidare stor vana av att arbeta med avtal.Du är flytande i engelska och svenska, både i tal och skrift. Som person är du positiv, engagerad, noggrann, strukturerad, initiativrik samt kvalitets- och förbättringsorienterad.Du har hög serviceförmåga samt trivs med att arbeta självständigt och i team.Vi ser fram emot din ansökan! Ansökningar behandlas löpande.