OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om uppdraget
Här kommer du in i ett öppet klimat inom en global organisation, och får jobba i nära dialog med säljorganisationerna i de skandinaviska länderna. Ditt arbete omfattar rapportering, budget, prognoser och analysarbete - mycket i samarbete med försäljningscheferna. Analyser omfattar även marknad, produkter, kunder osv - så du behöver tycka om att arbeta brett. I stort fungerar du som en viktig support i organisationen i frågor kopplade till försäljningen.
Vår kund finns i Göteborg nära centrum och är verksam inom mjukvarubranschen. Tjänsten utgörs av ett uppdrag som SJR-konsult, med start inom de två närmsta månaderna, och fortsättning under ca 6 månader.
Vår kunds behov är långsiktigt, så skulle du vara rätt person för rollen på sikt och vara intresserad av anställning finns möjlighet att fortsätta som anställd hos företaget.
Vem du är
I den här rollen uppmuntras god kommunikativ förmåga och förmåga att skapa och utveckla relationer. Struktur, att arbeta självständigt och god analytisk förmåga är också av stor vikt. I och med dina alla kontakter i rollen krävs också att du är helt trygg i både svenska och engelska. Du trivs också i en varierad roll där flexibilitet och anpassningsförmåga är av stor vikt.
I övrigt har du några års erfarenhet inom Controlling kopplat till försäljning. Du har vana av arbete internationellt, är i grunden civilekonom eller motsvarande och har arbetat i något större affärssystem och givetvis även i Excel. Mycket meriterande är vana av systemet Salesforce.
Din ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Karin Fors på 0704715924. Vi intervjuar löpande och uppdraget kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla känsliga personuppgifter, såsom exempelvis uppgifter om hälsa, religiös eller filosofisk övertygelse, politiska åsikter eller facktillhörighet. I det fall den sökta tjänsten medför ekonomiskt ansvar kommer en kreditupplysning att genomföras avseende slutkandidaten.
Varmt välkommen med din ansökan!
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget Ogunsen AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB och WES AB.
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår Integritetspolicy (https://sjr.se/integritetspolicy/)
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88