OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du ett brinnande intresse för siffror och ekonomiska analyser? Har du goda kunskaper i Excel och Powerpoint och vill arbeta på ett globalt företag med unika utvecklingsmöjligheter? Sök då tjänsten redan idag!
Dina arbetsuppgifter
Som Sales controller på Baldwin Technology är dina huvudsakliga arbetsuppgifter att göra ekonomiska analyser och prognoser för den globala försäljningen. Du kommer även att skriva rapporter och göra relevanta ekonomiska underlag till försäljningscheferna, arbeta fram kundpresentationer i Powerpoint och göra ekonomiska uppföljningar samt analyser hur säljorganisationen utvecklas tillsammans med representanter från Baldwins kontor runt om i världen. I takt med att du växer in i rollen som Sales Controller kommer möjligheten ges att få fler arbetsuppgifter och omfattningen ökar. Resor i tjänsten kan förekomma.
Om företaget
Baldwin Technology är en ledande internationell leverantör av processautomationsutrustning och tillhörande förbrukningsvaror för tryckeribranschen. Tidning, arkmatning, kommersiell webb, flexografi och digitalt tryckeri förstärks och omvandlas med Baldwins omfattande produktsortiment och system. Företaget har ett starkt fokus på ”heartcount” vilket innebär att man satsar enormt mycket på personalutveckling och karriärsmöjligheter.
Din profil
Vi söker dig som vill arbeta på ett företag med stora utvecklingsmöjligheter. Du är en glad person med en stor social förmåga och har inga problem med att hantera många bollar i luften samtidigt. Är du helt nyutexaminerad eller intresserad av nya utmaningar är det här en fantastisk möjlighet för dig och din framtida karriär. Du har en god sifferförmåga, ett stort driv, ett affärstänk och ambitioner som tar dig framåt.
Formella krav
• Högskole- eller civilekonom
• Väldigt goda kunskaper i Excel och Powerpoint
• Goda kunskaper i engelska – både i tal och skrift
Meriterande
• Du talar ett eller flera andra språk flytande
Om oss
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.
Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Ort: Malmö/Burlöv
Omfattning: 60-70 % med stora möjligheter till en heltidstjänst
Start: Augusti
Urval: Sker löpande, så var snabb in med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Tobias Lindgren
Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård
Linn Hansson
Ineta Broxe
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson
Caroline Stjerna