OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företagspresentation
Vi söker en Sales controller för ett internationellt bolag i Linköping. Konsultuppdraget är till att börja med 6 månader med chans till förlängning. Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Arbetsuppgifter och ansvarsområden
Vår kund eftersöker just nu en ny medarbetare till deras säljorganisation globalt, och i denna tjänst kommer du att:
- Analysera trender på marknaden och kundnöjdhet både nationellt och internationellt.
- Utveckla säljprocessen och de interna arbetssätten.
- Ta fram statistik, rapporter och prognoser på månads- och kvartalsbasis.
- Åka på mässor och presentera produkter.
- Stötta, strukturera och inneha ett administrativt ansvar över säljorganisationen.
Din profil
Företagets produkter är tekniskt komplexa och det krävs viss teknisk förståelse. Du som söker tjänsten har en mycket god affärsmässig och analytisk förståelse samt är en driven person med en god kommunikativ förmåga. Du är social i ditt sätt att arbeta med kollegor då du kommer att ha mycket kontakt med koncernens olika organisationer. Du motiveras av att jobba i en föränderlig miljö och med högt tempo.
Som person är du analytisk, driven och kommunikativ
- Akademisk utbildning inom ekonomi, marknad eller teknik.
- Meriterande med praktisk erfarenhet av ekonomi, sälj eller marknad.
- God systemvana.
- Goda kunskaper i Excel.
- Flytande i engelska och svenska, både muntligt och skriftligt.
Ansök redan idag!
Ansökan
Passar du in på ovanstående profil, tveka inte att ansöka redan idag!
Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst och att uppdatera dina uppgifter i ditt CV.
Sök tjänsten genom att klicka på ansök och registrera dig i vår databas, detta för att följa riktlinjerna som gäller för GDPR. För frågor gällande tjänsten eller rekryteringsprocessen vänligen kontakta ansvarigt rekryteringsteam;
Cecilia Alegria Furberg och nås på cecilia.alegria-furberg@unikresurs.se eller på 073-925 25 86
Väl mött!
Unik Resurs
Välkommen till Unik Resurs!
Din rekryterings- & utvecklingspartner i med- & motgång
Hos oss är du alltid välkommen att kontakta ansvarig rekryterare om du har frågor eller funderingar kring ett annonserat uppdrag.
Om inte detta uppdrag passar dig är du välkommen att kontakta oss så kanske vi kan hitta ditt drömjobb tillsammans. Vi känner regionen och vet var du kan göra bäst nytta med din profil.
Lycka till!
Kontaktpersoner på detta företaget
Kristina Lind
076-7781513
Carolina Aspdahl
011-4700673
Peter Ardenfors
Marie Johansson
0455-341515
Petra Meyer Gardelin
Susanne Appelqvist
0455-341511
Susanne Appelkvist
örjan Högberg
013-4708091
Petra Meyer Gardelin
013-470 80 83
Peter Ardenfors
013-470 80 84