Sales Coordinator

Sales Coordinator

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten

I rollen som Sales Coordinator hos vår kund i Eslöv kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter i en koordinerande roll. Du kommer att ansvara över ordermottagning från B2B kunder i hela Sverige i en omväxlande miljö. I din roll kommer du även att hantera många olika arbetsuppgifter kring orderhantering vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att kunna prioritera. Det är en administrativ supportfunktion där du får agera samt arbeta mot både kortare och längre deadlines. Du arbetar dagligen i affärssystemet Navision och är en fena på administration. 

I din roll som Sales Coordinator kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:

• Ta emot och hantera order via mail
• Uppföljning och information av order
• Prisfrågor
• Spårning av leverans
• Utformning av orderspecifikation

Om dig

Vi söker dig med några års erfarenhet av liknande arbete men som nu vill vidga dina kunskaper och ansvarsområden. Du har med fördel arbetat i något affärssystem några år och är administrativt lagd. Vidare är det meriterande om du har arbetat i affärssystemet Navision. Har du eftergymnasial utbildning inom administration så är detta meriterande.

Som person är du prestigelös, hjälpsam och trivs med varierande arbetsuppgifter i ett högt tempo. Du är nyfiken och med en vilja samt driv att alltid prestera ditt bästa ut mot kund. Rollen kräver att du har lätt för att organisera, planera och strukturera upp ditt arbete. För att lyckas i rollen har du en god samarbetsförmåga, lätt för att kommunicera och är serviceorienterad. Du verkar i en dynamisk organisation där det ofta sker förändringar och där arbetet snabbt kan skifta till ett högre tempo.

Viktigt för tjänsten är:

- Tidigare erfarenhet av likvärdigt arbete
- Tidigare erfarenhet av administrativt arbete
- Du trivs att arbeta strukturerat i ett högt tempo
- Goda språkkunskaper i både svenska och engelska

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen och ansökan

Tjänsten är ett konsultuppdrag på ca 6 månader med goda chanser till anställning hos kund vid uppdragets slut. Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Arbetstiderna är förlagda till kontorstider, måndag-fredag och du jobbar på kontoret i Eslöv. Rekryteringsarbetet sker löpande. Vänligen bifoga CV och personligt brev och sök tjänsten genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter

Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Liridona Brahimi via liridona.brahimi@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord

Sales Coordinator, koordination, administration, ordermottagning, kundtjänst, Skåne, Eslöv, Adecco

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 2 platser
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 december 2021
  • Ansök senast: 1 januari 2022

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb


18 november 2024

18 november 2024

14 november 2024