Sales Coordinator Parts till internationell fordonskoncern i Eskilstuna!

Sales Coordinator Parts till internationell fordonskoncern i Eskilstuna!

Arbetsbeskrivning

Till vår väletablerade fordonskund i Eskilstuna söker vi just nu en Sales Coordinator Parts för konsultuppdrag! Uppdraget förväntas starta i mars för att pågå till och med september, vad vi vet i dagsläget. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, skicka därför in din ansökan redan idag!

Om tjänsten
I rollen som Sales Coordinator Parts har du en viktig roll gentemot företagets återförsäljare. Du kommer vara go-to personen när det kommer till beställningar av reservdelar och logistikfrågor. Ditt stöd och din förmåga att lösa dessa utmaningar för återförsäljarna kommer vara en stor drivkraft för Parts-verksamheten.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Du stödjer Europa-regionen och internationella återförsäljare med deras dagliga reservdelsorder och logistikfrågor
• Du hanterar de orderprocesser och system som behövs
• Säkra och utveckla det tvärfunktionella samarbetet och processerna med globala funktioner genom hela leveransprocessen
• Aktivt och kontinuerligt stödja förbättringsaktiviteter inom organisation likväl som gentemot återförsäljarna
• Vissa resor kan förekomma i tjänsten.

Vem är du?
För att kvalificera dig till rollen som Sales Coordinator Parts söker vi dig med:
• Eftergymnasial examen inom logistik eller annat relevant område/erfarenhet
• Arbetslivserfarenhet inom logistik, gärna inom eftermarknadsverksamhet
• Flytande kunskaper i engelska, vad gäller såväl tal som skrift
• Kunskap inom att bygga systemstödsverktyg, såsom Excel, Power BI, Qlick view etc.
• Förmåga att bygga nätverk i en multikulturell miljö
• Erfarenhet från internationell kundsupport anses fördelaktigt.

Som person är du en lagspelare med en positiv inställning och en nyfikenhet att ta dig an nya uppgifter och olika utmaningar. Du är bekväm med att hantera flera parallella aktiviteter under tidspress och brinner för att lösa problem för företagets kunder. Vi tror att kontinuerlig förbättring ligger i din natur; du värdesätter kvalitet, tillåter dig att bli inspirerad och har en ”can do”-attityd. Vidare tror du på gott samarbete och interaktion mellan team och roller.

Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 februari 2021
  • Ansök senast: 14 mars 2021

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


13 september 2024

12 september 2024

5 september 2024