Sales Coordinator Parts till kund i Eskilstuna

Sales Coordinator Parts till kund i Eskilstuna

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker en säljkoordinator för delar till ett stort företag placerat i Eskilstuna.
Du arbetar i ett team på elva kollegor med hög teamkänsla som söker en driven kollega. Du kommer att ingå i ett fantastiskt team som brinner för att skapa kundvärde, hitta nya sätt att arbeta och göra framgång tillsammans.
Vi tror på fördelarna med en mångsidig och kreativ arbetsplats som tar fram det bästa ur alla. Vi värdesätter flexibilitet och balans i arbetslivet och i gengäld ber vi om ditt engagemang för att få detta att hända.
Du kommer att tillföra värde genom att ge support till återförsäljare och hjälpa verksamheten att fungera smidigare.


Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Som Sales Coordinator Parts är du en nyckelperson när det kommer till kontakter med våra leverantörer. Ditt ansvar kommer att vara att stödja Region Europa och internationella återförsäljare med deras dagliga reservdelsorders och logistikfrågor. Du kommer också att driva aktiviteter för att lösa kundbehov och materialbrister tillsammans med kollegor inom funktionerna materialplanering, refill och backorder recovery.

Vidare kommer du att:
• Säkra och utveckla det tvärfunktionella samarbetet och processerna med globala funktioner genom hela leveranskedjan.
• Stödja Region EU/Int Market Areas i leverans/logistikfrågor.
• Säkra Återförsäljarkompetens i orderhanteringsprocess och ordersystem samt utföra Återförsäljarutbildning.
• Aktivt stödja ständiga förbättringsaktiviteter inom organisationen såväl som återförsäljarna.

Enstaka resor krävs också för denna tjänst.

För att lyckas i denna tjänst tror vi att du är en person som vågar komma med nya idéer och ta egna initiativ för att förverkliga dina idéer. Du gillar att ta dig an nya utmaningar, du är en lagspelare med ett positivt tänkande och du är en nyfiken person. Du känner dig bekväm med att hantera många parallella aktiviteter under tidspress och är stolt över att lösa problem för våra kunder. Du har en stark inriktning mot kundservice och känner dig bekväm med att arbeta i en komplex IT-systemmiljö. Vi tror att kontinuerlig förbättring ligger i din natur; du värdesätter kvalitet, låter dig inspireras och har en "kan göra"-attityd. Du tror på samarbete och interaktion mellan team och roller.
Vi tror också att du är en ”doer”, har ett högt driv utan prestige och en utmärkt lösningssökare med ett pragmatiskt förhållningssätt.



Vem är du?
Erforderliga kunskaper och erfarenheter för tjänsten:
• Universitetsexamen inom logistik eller annat relevant område/erfarenhet
• Logistikerfarenhet, gärna från eftermarknadsverksamhet
• Kunskaper i att bygga systemstödsverktyg (Excel, Power BI, Qlick view etc).
• Bygga nätverk i en mångkulturell miljö
• Erfarenhet från internationell kundsupport är meriterande
• Behärskar engelska flytande, i tal och skrift
• Ytterligare språk är en fördel

Låter detta som det passar in på dig? Sök idag. Urval sker löpande.


Om verksamheten
Du skickar din ansökan via vår hemsida http://www.Uniflex.se
Se till att eventuella referenser som finns namngivna i dina ansökningshandlingar har kännedom om att de finns med där och att de eventuellt kommer att bli kontaktade vid en eventuell rekryteringsprocess.
Vi ber dig att utelämna information om följande i dina ansökningshandlingar; etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, medlemskap i fackförening, hälsa eller sexualliv.
Uniflex är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering.
Uniflex finns i Sverige, Norge, och Finland. I Sverige är vi drygt 3 000 anställda och finns på ett 40 tal orter. Vi är medlemmar i Almega Kompetensföretagen och Sveriges byggindustrier och har kollektivavtal med LO, Byggnads, Unionen och Akademikerförbunden. Uniflex är kvalitéts- miljö- och arbetsmiljöcertifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 samt OHSAS 18001.

På Uniflex ser vi våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och därför erbjuder vi

• Kollektivavtal
• Tjänstepension
• Friskvårdsbidrag och andra personalförmåner
• Försäkringar
• Marknadsmässig lön
• Karriär och utveckling

Vi söker ständigt efter nya kollegor som arbetar i enighet med våra ledstjärnor affärsfokus, engagemang, glädje och ansvarstagande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Lina Haynes

Jonas Edberg

Emelie Willman

Lovisa Dahlqvist

Jennie Karlsson

Magnus Lantz

Jakob Roos
0708-146462
Eleonore Tapio

Silje Bergström Tronsmoen

Tina Häggström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Uniflex Sverige AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 26 maj 2023
  • Ansök senast: 8 juni 2023

Besöksadress

Stationsgatan 1
None

Postadress

Arenavägen 57
Stockholm Globen, 12107

Liknande jobb


Training Specialist

1 oktober 2024