OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sales Coordinator till EY, Region Syd
Vi söker nu en Sales Coordinator för placering i Malmö/Lund. Du erbjuds ett självständigt och utmanande arbete där ditt uppdrag blir att samordna och genomföra marknads- och försäljningsaktiviteter regionalt tillsammans med våra partners, kundhanterare, kontorschefer och regionchef. Du kommer att vara med och bygga en strukturerad, effektiv och professionell försäljnings-och marknadsorganisation. Du stöttar även regionalt försäljningsansvarig i denna roll.
Huvudsakliga ansvarsområden:
Driver och koordinerar regionens större event och seminarier.
EY Entrepreneur Of The Year – sitter i projektledningen för Region Syd. Driver och koordinerar arbetet i regionen.
Ansvarar för att ta fram inbjudningar och enkäter till regionen.
Ansvarar för extern kommunikation i Region Syd. Säkerställer att all extern kommunikation går genom angivna kanaler samt i korrekt format.
Hanterar försäljningsuppföljning regionalt.
Ansvarar för framtagande samt uppföljning av marknadsbudget regionalt.
För att lyckas och trivas i rollen
Behöver du
vara social och trivas med att bygga långsiktiga affärsmässiga relationer, såväl internt som externt.
tycka om att arbeta självständigt samtidigt som du är en god lagspelare
ha en god förmåga att prioritera såväl kortsiktigt som långsiktigt för att nå dina må
vara resultatinriktad
Kvalifikationer för tjänsten
För att du ska trivas och lyckas i ditt arbete tror vi att du är duktig på att strukturera ditt arbete, skapar förtroende gentemot dina kollegor och uppskattar att driva projekt/marknadsevent självständigt.
Vi tror att du har en eftergymnasial universitets- eller YH-utbildning inom ekonomi eller marknad.
Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med event, projektledning eller marknadsaktiveter.
Du har även god datorvana.
Vi ser också gärna att du
visar initiativkraft och kreativitet kombinerat med ett affärsmässigt tänkande
du har god förmåga att uttrycka dig i såväl svenska som engelska, i både tal och skrift
Vad vi söker
Vi är intresserade av personer som är naturligt nyfikna och redo att samarbeta med andra och bygga relationer, såväl med kollegor som med kunder. För att passa hos oss på EY ser vi att du har en stark målorientering med ambition att utvecklas och du tycker om att ge professionell service. I gengäld kan du förvänta sig stöd och coachning av erfarna kollegor, samt den professionella utbildning som du behöver för att växa i din karriär. Om du är lättlärd med stora organisatoriska färdigheter och ett genuint intresse för redovisning är denna roll för dig.
Vad EY erbjuder dig
Som Sales Coordinator hos EY får du arbeta med inspirerande och meningsfulla projekt med stort inflytande över din arbetsdag. Från dag ett kommer du att få utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Dessutom kommer du att ingå i en miljö som betonar hög kvalitet och kunskapsutbyte.
Kontinuerligt lärande: Du utvecklar tankesätt och färdigheter som hjälper dig att navigera in i framtiden.
Framgång så som du definierar den: Vi ger dig verktygen och flexibiliteten, så att du kan göra skillnad på ditt sätt.
Transformativt ledarskap: Vi ger dig insikter, coachning och självförtroende för att bli den ledare som världen behöver.
Inkluderande kultur: Du kommer att accepteras för den du är och få möjlighet att använda din röst för att hjälpa andra att hitta sin.
Läs gärna mer om vad EY kan erbjuda dig på ey.com/sv_se/careers, i sociala medier och på karriarbloggen.ey.com.
Om ovan stämmer in på dig, ser vi gärna att du skickar in din ansökan till oss.
Ansök nu.
Sök senast den 26 juni 2021. Din ansökan ska innehålla personligt brev, CV, betyg från universitet och/eller annan utbildning samt ev. intyg från tidigare arbetsgivare. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Henrik Rosengren via henrik.rosengren@se.ey.com. Vid frågor om rekryteringsprocessen kontaktar du Emma Unger på emma.unger@se.ey.com.
The exceptional EY experience. It’s yours to build.
EY | Building a better working world
På EY arbetar vi varje dag för att uppfylla vårt syfte "Building a better working world" och skapa långsiktigt värde för våra kunder, medarbetare och samhället i stort.
Med stöd av data och teknik bygger vi förtroende på finansmarknader och hjälper våra kunder att växa och utvecklas.
Vi samarbetar inom våra tjänsteområden revision, redovisning, affärsrådgivning, skatt, strategi och transaktioner, så att vi kan ställa bättre frågor för att hitta nya svar på de komplexa utmaningar som världen står inför i dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Revisor Helena Björnander
070-354 72 03
Gruppchef Susann Lindén
070 331 92 04
Gruppchef Helena Björnander
070 354 72 03
Ing-Marie Persson