OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår bransch är en av de främsta orsakerna till klimatförändringarna och om vi ska finnas kvar i framtiden behöver vår affär förändras i grunden. Vi arbetar aktivt för omställningen till ett fossilfritt samhälle genom att minska vårt eget klimatavtryck, såväl som att hjälpa våra kunder att göra bättre och mer hållbara val utifrån sina förutsättningar. Vill du vara med och bidra till hållbar utveckling på riktigt? Följ med på vår resa mot en fossilfri framtid!
I denna roll avlastar du Säljorganisationen inom eMobility B2B med administrativa uppgifter såsom:
- On-boarding av kunder som har köpt laddboxar/tjänst
- Uppföljning av orderläggning och leverans mot kund
- Inbokning och uppföljning av installation
- Koordinering och prioritering av supportärenden
- Insamling av information för driftsättning av laddboxar
- Avtalsadministration
- Säljsupport gällande diverse övrig kundadministration
Du kommer ingå i teamet eMobility B2B Sales och rapportera till Sales Manager eMobility SE.
Du kommer att behöva kunna hantera våra system så som Empower, Power BI, CRM och hantera material på B2B sales/marketing Onedrive.
Du kommer även att stötta eMobility avdelningen inom B2B Sales i att effektivisera och utveckla arbets- och administrativa processer för Sälj.
Vi söker
Vi söker dig som har erfarenhet av att jobba med processer gällande leverans till kunder. Det är meriterande med erfarenhet av att definiera och optimera processer i kundresan i syfte att skapa den perfekta köpupplevelsen hos kunden.
Vidare är du en kommunikativ, driven och självgående person som brinner för att göra det lilla extra för att upprätthålla en hög servicenivå till såväl kollegor som kunder.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterande chef Peter Engman via peter.engman@okq8.se.
Varmt välkommen med din ansökan! Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringsverktyg.
OKQ8 Scandinavia arbetar för att vara en jämställd arbetsplats med medarbetare som trivs och utvecklas och där olikheter uppmuntras. Vi vill vara ett företag som speglar samhället, med en inkluderande kultur som hjälper till att minska utanförskap och bidrar till mångfald.
Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång och en förutsättning för att vi ska nå framgång som företag. Därför arbetar vi fokuserat med fyra områden för att såväl attrahera som behålla medarbetare.
- Modiga ledare - Vårt mål är en kultur där ledare vågar fatta beslut, delegerar ansvar och har tillit till sina kollegor.
- Flexibelt arbetsliv - Vi är flexibla i både tanke, handling och rörelse. Vår inställning är att vi kan arbeta var som helst och förflyttar oss när det finns behov.
- Familj och fritid - En sund balans mellan arbete och fritid tror vi är avgörande för såväl välmående och ett effektivare arbetsliv. Vi vill möjliggöra ett liv där familj och en aktiv fritid kan kombineras med arbete och karriär.
- Utveckling och talang - Utveckling på alla nivåer är en del av vår företagsstrategi. I vår värld är det en fördel att våga utmana sig själv att prova något man inte kan. Det är så vi hittar nya talanger internt.