Sales Coordinator till Panelista

Sales Coordinator till Panelista

Arbetsbeskrivning

Är du resultatinriktad och vill ha ett utvecklande deltidsjobb vid sidan av dina studier? Är du en strukturerad person som trivs med att arbeta administrativt? Se till att ta chansen och bli en del av Panelista! Välkommen med din ansökan- vi tillämpar löpande urval.

OM TJÄNSTEN
Panelista är en Göteborgsbaserad startup som erbjuder en egenutvecklad digital tjänst och konsulttjänster inom tjänstedesign. Deras användare hittar du på 50+ av Sveriges mest välkända företag som Avanza, Bonnier och Voi. De använder Panelista för att ställa videofrågor till sina kunder, få snabb feedback av hög kvalitet och ställa följdfrågor när de vill. Allt för att bli så träffsäkra som möjlig i sin utveckling av produkter, affärer och upplevelse.

Nu söker Panelista en Sales Coordinator på deltid som motsvarar ungefär 2 dagar per vecka. Du kommer att erbjudas flexibilitet och möjlighet att arbeta på distans, förutom vid introduktionen då vi ser att du är på plats för att få de bästa förutsättningarna.

Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.

ARBETSUPPGIFTER
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara att prospektera och hitta nya personer att kontakta via mejl, för att följa upp och boka demos för säljare. Stor del av arbetet kommer att vara administrativt och innebära mestadels mejldialog.

VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50 %, gärna inom försäljning av mjukvara, B2B-utbildning med fokus på digitala lösningar eller ekonomi.
- Har god kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift, då arbetet innebär dagligen muntlig och skriftlig kommunikation.

Erfarenhet av att arbeta med Hubspot är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du har en har en god förståelse för B2B-marknaden och hur arbetsplatser fungerar för att kunna bearbeta dessa på bästa sätt.

För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du som person är strukturerad och trivs med att arbeta administrativt. Du drivs och motiveras av att jobba mot uppsatta mål, då det kommer vara en del i rollen. Du är självgående och initiativtagande.

Övrig information


* Start: Omgående
* Omfattning: Ungefär 2 dagar i veckan
* Placering: Centrala Göteborg, Remote


Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och kundens önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om Panelista kan du läsahär!

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 mars 2023
  • Ansök senast: 11 april 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024