OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du resultatinriktad och söker ett utvecklande deltidsjobb vid sidan av studierna? Är du en strukturerad person som trivs med att arbeta administrativt? Ta chansen att bli en del av Panelista! Välkommen med din ansökan- vi tillämpar löpande urval.
OM TJÄNSTEN
Panelista är en Göteborgsbaserad startup som erbjuder en egenutvecklad digital tjänst och konsulttjänster inom tjänstedesign. Deras användare hittar du på 50+ av Sveriges mest välkända företag som Avanza, Bonnier och Voi. De använder Panelista för att ställa videofrågor till sina kunder, få snabb feedback av hög kvalitet och ställa följdfrågor när de vill. Allt för att bli så träffsäkra som möjlig i sin utveckling av produkter, affärer och upplevelse.
Nu söker Panelista en Sales Coordinator på deltid som motsvarar ungefär 2 dagar per vecka, men du har flexibilitet i hur du lägger upp dina tider. Du kommer att erbjudas flexibilitet och möjlighet att arbeta så väl på deras kontor som på distans. Förutom vid introduktionen då vi ser att du är på plats för att få de bästa förutsättningarna framåt.
ARBETSUPPGIFTER
Arbetsuppgifter
* Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att prospektera och hitta nya personer att kontakta via mejl, för att följa upp och boka demos för säljare. Stor del av arbetet kommer att vara administrativt och innebära mestadels mejldialog.
VI SÖKER DIG SOM
- Studerar en eftergymnasial utbildning på minst 50 %, gärna inom försäljning av mjukvara, B2B-utbildning med fokus på digitala lösningar eller ekonomi.
- Har god kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift, då arbetet innebär dagligen muntlig och skriftlig kommunikation.
Erfarenhet av att arbeta med Hubspot är meriterande men inget krav. Vi ser gärna att du har en har en god förståelse för B2B-marknaden och hur arbetsplatser fungerar för att kunna bearbeta dessa på bästa sätt.
För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du som person är strukturerad och trivs med att arbeta administrativt. Du drivs och motiveras av att jobba mot uppsatta mål, då det kommer vara en del i rollen. Du är självgående och initiativtagande.
Vår rekryteringsprocess
Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.
Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Mer information om Panelista kan du läsa här!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231