Sales Coordinator till Sitevision

Sales Coordinator till Sitevision

Arbetsbeskrivning

Gillar du varierade arbetsuppgifter med fokus på att ge service och är driven och noggrann i ditt arbetssätt? Den nya rollen som Sales Coordinator på Sitevision ger dig möjlighet att få vara en del av en spännande utvecklingsresa för att kunna möta framtidens behov inom webbpublicering och plattformslösningar.

På Sitevision skapar ni tillsammans värde för befintliga och nya kunder i en miljö omgiven av stark kompetens, spännande utmaningar och ett starkt varumärke där utrymme till att växa och trivas finns.

Om tjänsten
I den här koordinerande rollen blir du en naturlig brygga mellan ekonomi-, marknads- och försäljningsavdelningen där du bidrar med administrativt såväl som systemmässigt stöd.

I din roll kommer du vara drivande när det kommer till orderhantering och användarstöd ut mot kund och du tar fram och upprätthåller tillhörande guider och underlag. Med ett problemlösande förhållningssätt bemöter du även frågor från kunder, om exempelvis fakturor och användaruppgifter, vilket ställer krav på förmågan att kunna förstå orderflödet och kundperspektivet i affären. Du ser till att fakturering hanteras rätt och enligt angivna tidsramar och stöttar dina kollegor genom att uppdatera och upprätthålla rutiner och mallar för offerter och avtal i vårt CRM-system.
Du får även möjligheten att ta fram och forma delar av onboardingprocessen för verksamhetens säljavdelning. Du hjälper till att ta fram rapporter, följer upp intäkter, ser till att paketeringar och produkter är uppdaterade i systemet samt förvaltar kontakten med externa parter.

Hos Sitevision får du möjlighet till:
•Representera ett starkt och växande varumärke med marknadens nöjdaste kunder
•Stort ansvar och frihet att själv planera din arbetsdag
•En möjlighet att få utbildning inom samt jobba med komplex lösnings- och systemförsäljning där du aldrig blir fullärd
•En varierande och utvecklande vardag
•Jobba i en företagskultur som är öppen och generös på ett av Sveriges trevligaste kontor

Vem är du?
För att lyckas i rollen som Sales Coordinator motiveras du av en nyckelroll som avlastar och underlättar arbetet för fler av verksamhetens olika avdelningar. Vi förutsätter att du är en god lagspelare som trivs i samarbeten med andra. Du använder med fördel dina kommunikativa sidor i kontakten med andra och hanterar det svenska och engelska språket obehindrat i tal och skrift. Du är lyhörd, initiativtagande och agerar professionellt inför de uppgifter du tar dig an och gör det med en hög känsla för service! Du trivs i en roll där du självständigt får utrymme att ta dig an och påverka många olika uppgifter i varierande tempo. Att planera och organisera faller sig naturligt för dig och du agerar med noggrannhet.

För att passa in i rollen ser vi att du:
• Är initiativtagande, driven och är självgående i ditt arbetssätt
• Agerar med noggrannhet och ansvar
• Trivs med omväxlande arbetsuppgifter
• Har goda kommunikativa färdigheter och obehindrat hanterar det svenska och engelska språket

Vi ser med fördel att du:
• Har erfarenhet av Salesforce eller liknande CRM system
• Har goda kunskaper i MS Office

Om verksamheten
Sitevision AB är ett snabbväxande produktföretag som utvecklar en plattform för webbpublicering (CMS) samt intranät. Plattformen används av tusentals webbplatser och intranät i Sverige och internationellt. Våra kunder är privata företag, myndigheter, organisationer och 68 procent av Sveriges kommuner. Vill du vara med på en resa in i framtiden där vi tillsammans skapar nytta för befintliga och nya kunder och där din kompetens utvecklas i en miljö med kompetenta kollegor, spännande utmaningar och ett ledande varumärke? Välkommen till oss!
Sitevisions värdeord; omtanke, nytänkande, stolthet och engagemang betyder allt för oss. Vi lever efter dem varje dag, i stort som smått. Därför är det viktigt att du känner extra för dem. Tillsammans gör vi Sitevision till en arbetsplats där alla trivs och får utrymme att växa.

Välkommen med din ansökan!
I denna process samarbetar vi med Poolia, Örebro. För ytterligare frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Pernilla Dawidson Göranzon, 070-0906249. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Axäng
+46 73 944 57 02
Anna Pernås
019-7663708
Jenny Berg

Katerina Avraam

Anna Pernås

Linda Axäng

Anna-Karin Skoog

Jenny Berg
+46 72 074 19 99
Anna-Karin Skoog
+46 19 766 37 06
Linda Axäng
+46 766 37 02

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Örebro AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 30 november 2022
  • Ansök senast: 21 december 2022

Besöksadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr, Örebro
None

Postadress

Rudbecksgatan 7, 6 tr
Örebro, 70211

Liknande jobb


Säljande assistent

20 november 2024

18 november 2024