Sales Manager, Facility Management

Sales Manager, Facility Management

Arbetsbeskrivning

Är du framtidens ledare inom Office Management?

Arbetsgivare: OFFICE MANAGEMENT AS
Plats: Oslo
Tjänst: Sales Manager, Facility Management
Start: Omgående, med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Omfattning: Heltid

Vi är övertygade om att ett framgångsrikt företag börjar med välmående medarbetare; mänskliga möten är avgörande för en dynamisk arbetsplats som främjar idéer - och framgång. Brinner du för ledarskap och försäljning och ser det som ditt primära ansvar att ge dina säljare rätt förutsättningar för att göra affärer? Då kan detta vara tjänsten för dig!

Office Management är en stark aktör på den nordiska marknaden. I mer än 25 år har vi hjälpt våra kunder att underlätta sin vardag genom vår leverans av tjänster och lösningar inom IT, kommunikation och kontor. Kanske har du arbetat med teamutveckling i något år inom ett mindre bolag och vill nu ta ett kliv i karriären och få ta dig an en större säljorganisation där du får leda ett team av drivna säljare?

Med O.M Facility Management tar vi ett helhetsgrepp om dina olika kontorstjänster. Som kund hos O.M går du från många kontakter till en, ringer ett och samma telefonnummer oavsett ärende och får en bättre översikt med vår kundportal. Se bifogad video i länken för en enkel beskrivning:

Vår försäljningsavdelning inom Facility Management i Oslo behöver en ny försäljningschef eftersom den nuvarande chefen går vidare internt i den nordiska organisationen.



Ansvarsområden:
Som Sales Manager är du ansvarig för att dina säljare trivs, utvecklas och att kunderna är nöjda. Du ansvarar också för att ditt team fungerar bra tillsammans med övriga avdelningar och att lönsamheten inom Facility Management är i linje med uppsatta mål. I denna roll ansvarar och leder du det dagliga arbetet och är ytterst ansvarig för prestation och utfall mot uppsatta KPI:er. Vidare ska du engagera dig för att nå organisationens övergripande mål. I rollen ingår även ansvar över att O.M:s värderingar, policyer och regelverk efterlevs.

Vidare arbetsuppgifter:

- Operativ försäljningsledning med resultat- och personalansvar för 4-6 medarbetare
- Motivation och coaching av anställda
- Hjälpa teamet i ärenden och kundutveckling
- Rekrytering
- Introduktion/utbildning för nyanställda
- Sambesök
- Rapportering till Business Unit Director Nordic. Ansvarig för kanalen i Norge i nära kommunikation med ledaren för affärsområdet Nordisk
- Budgetansvar
- Ingå i ledningsgruppen i Norge och bidra till att utveckla företaget




Är det dig vi söker?
För att du ska bli en framgångsrik ledare hos oss tror vi att du har tidigare erfarenhet av att arbeta med team och teamutveckling. Det är fördelaktigt med erfarenhet av nykundsteam. En förutsättning är att du har erfarenhet och en framgångsrik bakgrund inom B2B-försäljning inom relaterade branscher.

Andra kvalifikationer:

- Kandidatexamen i ekonomi, administration, försäljning, ledning eller motsvarande kan vara en fördel
- Min. 3 års erfarenhet från personalhantering, helst försäljningsledning
- Erfarenhet B2B-försäljning, kan säljprocess på en SMB-marknad
- Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med försäljning av finansieringslösningar
- Tillhandahålla ett brett utbud av tjänster, cross-sales
- Tjänsten kräver körkort
- Norska/skandinaviska flytande skriftligt och muntligt


Vi tror att en ledare hos oss aldrig tvekar att visa vägen ute i fältet när det behövs!

Personliga egenskaper:

- Högt engagemang och flexibilitet
- Du gillar att motivera andra till framgång och bygga ett team
- Du har viljan att utmana dig själv och driva din egen utveckling framåt
- Hög kapacitet
- Tydlig i kommunikationen
- Inkluderande


Vi erbjuder:

- Bra arbetsmiljö och sköna kollegor
- Bra villkor, fast lön + bonus
- Bilavtal
- Vara en del av en spännande tillväxt och utveckling av företaget i Norge




Om du har frågor om rollen, vänligen kontakta Frid Aulund på frid@hodejakt1.no.

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen.



Om arbetsgivaren

Office Management är ett rådgivande serviceföretag som identifierar och paketerar helhetslösningar tillsammans med serviceåtagande för våra kunder. Vi har i över 25 års tid skapat de bästa förutsättningarna för allt som rör din arbetsplats. Idag hjälper vi mer än 8000 kunder i Norden. Med kompetens, glöd och starkt engagemang skapar vi effektiva lösningar för IT, kommunikation, samarbete och dokumentation.



Sektor: Privat
Plats: Karvesvingen 3, 0579 Oslo
Bransch: IT, Internetbaserade tjänster
Tjänst: Sales Manager Facilicy Management

Observera att vi tar emot ansökningar via länk nedan;

https://eur02.safelinks.protection.outlook.com/?url=https%3A%2F%2Fwww.finn.no%2Fjob%2Ffulltime%2Fad.html%3Ffinnkode%3D172220062&data=02%7C01%7Csara.bengtsson%40officemanagement.se%7Ccd5c9b7ca96544cbdb9208d7c1d0f24a%7C08d26fcba8e644cb8a3a2efdbe3a64f0%7C0%7C0%7C637190975734410641&sdata=jDYe4mTIayZQy4jiy15xT1PMObNQDkRsJdm5WVitMe0%3D&reserved=0) https://www.finn.no/job/fullti... (https://www.finn.no/job/fulltime/ad.html?finnkode=172220062)





Nyckelord
Facility Management, SingelServices, Sales Management, Coaching, Teambuilding

Kontaktpersoner på detta företaget

Amanda Fehrm
+46 10 858 40 14
Emilie Amidani
+46 10 858 40 46
Sara Lundberg

Sara Bengtsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Office Management
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2020
  • Ansök senast: 26 augusti 2020

Besöksadress

Skalholtsgatan 6-8, Kista
None

Postadress

Skalholtsgatan 6-8
Kista, 16422

Liknande jobb


20 november 2024

19 november 2024

19 november 2024