OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du fallenhet för att arbeta med siffror och se detaljer i arbetet? Som person har du en god förståelse för att arbeta teamorienterat och flexibelt med noggrannhet i fokus. Är du den vi söker? Nu har du möjligheten att bli en del av ett internationellt växande bolag! Sök tjänsten idag då vi arbetar med löpande urval med omgående start!
OM TJÄNSTEN
I denna roll kommer du ingå i en central funktion för EMEA på ett team på åtta personer. Teamet ansvarar för försäljningsprocesser, prissättning och försäljningsadministration. I rollen som Sales Operation Coordinator kommer du hantera administrativa uppgifter och Axis partnersprogram samt ansvara för att så effektivt som möjligt frigöra tid och skapa värde för att driva processer framåt. Dina arbetsuppgifter kommer vidare bestå av att ta emot ärenden, förbereda material för kreditering och se till att diverse rabatter betalas ut korrekt. Rollen förutsätter målmedvetenhet, noggrannhet såväl som en god kommunikativ förmåga då du kommer att ha många kontaktytor både internt och med olika partners.
Du erbjuds
* Att bli del av ett företag vars framgång beror i stor utsträckning på högkvalificerad personal och deras starka, öppna och tillåtande företagskultur – en företagskultur som bäddar för framgång och medför möjligheter att ständigt bryta ny mark. På Axis finner du innovativa, dedikerade och engagerade medarbetare som är kärnan i verksamheten och den framgång som Axis taktar mot. Som världsledande företag inom nätverksvideo erbjuder Axis olika övervakningssystem och andra pålitliga säkerhetslösningar. Samtliga är produkter som baseras på en öppen plattform av att ständigt leverera kvalité och högt värde till sina kunder.
* Ett konsultkontrakt via Academic Work som initialt sträcker sig på 6 månader. Så länge alla parter är nöjda med samarbetet finns det goda möjligheter till att bli förlängd på uppdraget. Målet på sikt är även att bli överrekryterad till Axis.
* Som konsult för Academic Work erbjuder vi stora möjligheter för dig att växa professionellt, bygga ditt nätverk och skapa värdefulla kontakter för framtiden. Läs mer om vårt konsulterbjudande.
VI SÖKER DIG SOM
* Har ett intresse för ekonomi och siffror
* Har erfarenhet av att arbeta med administration
* Har goda kunskaper i excel
* Är obehindrad i tal och skrift på svenska och engelska
Det är meriterande om du har:
* Har en utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av att ha arbetat i en liknande roll på ett snabbväxande bolag i en internationell miljö
Stor vikt i denna processen kommer att läggas för din motivation för tjänsten samt dina personliga egenskaper. Du har en hög personlig mognad och en fallenhet för att arbeta med siffror och se detaljer. Vidare är du kommunikativ och har en förmåga att arbeta teamorienterat och i ett högt tempo som förutsätter flexibilitet.
* Serviceminded
* Flexibel
* Noggrann
Övrig information
* Start: Omgående!
* Omfattning: Heltid 40h/veckan. Initialt ett konsultkontrakt på 6 månader med goda möjligheter till förlängning.
* Placering: Lund
* Rekryteringsprocessen hanteras av Academic Work och Axis Communications önskemål är att alla frågor rörande tjänsten hanteras av Academic Work.
Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. Om du har ett satt slutdatum för ansökningsprocessen, tänk på att du inte får stänga annonsen tidigare och att alla ansökningar måste gås igenom.
INFORMATION OM FÖRETAGET
Om du vill veta mer om Axis. Läs mer på deras hemsida HÄR!
Kontaktpersoner på detta företaget
Sara Frykedal
Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén
Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd
Konsultchef Catrin Laudon
Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon
Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231