Sales Order Administrator till ett MedTech bolag i Göteborg!

Sales Order Administrator till ett MedTech bolag i Göteborg!

Arbetsbeskrivning

Trivs du med att ha många bollar i luften? Är du strukturerad samtidigt som du har förmågan att tänka utanför ramarna? Är du serviceinriktad och kommersiellt intresserad och vill ha värdefull erfarenhet för framtiden? Då kan rollen som Sales Order Administration till vår kund i Göteborg vara en perfekt möjlighet för dig!

Om Bolaget:
Bolag som arbetar inom MedTech. 

Om tjänsten som Sales Order Administrator
I rollen som Sales Order Administration sitter du som spindeln i nätet och du kommer ansvara för att hantera och följa upp kundernas orderprocesser, säkerställa korrekt och effektiv administration samt ge support till försäljningsteamet. Du är en viktig länk mellan kunder, lager och försäljningsavdelning där du kommer hantera och ta emot inkommande kundordrar och säkerställa att det bearbetas i tid. Du kommer arbeta i en teknisk global miljö och hantera legala och tekniska krav vid administrationen.

Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Hantera och följa upp kundernas orderprocesser. 
Samordna och säkerställa att leverans sker i rätt tid.
Upprätthålla korrekta uppgifter i affärssystem och CRM-system.
Följa upp orderstatus, leveranser och hantera eventuella kundfrågor eller reklamationer.
Samarbeta med försäljningsavdelningen för att stödja orderhantering och kundkontakt.
Säkerställa att fakturor skickas korrekt och i tid.
Förståelse för orderadministration i en teknisk miljö, så som legala och tekniska krav. 
Om dig
Vi söker dig som har arbetslivserfarenhet inom orderadministration eller motsvarande. Har du tidigare erfarenhet från industrin är det meriterande. För att lyckas i tjänsten behöver du behärska svenska och engelska flytande samt besitta god datorvana då du kommer arbeta i flertalet system parallellt.

Vidare söker vi dig som trivs med att ha ”många bollar i luften” och motiveras av att lösa problem och får energi av att hjälpa andra. Du är strukturerad, serviceinriktad och har framför allt en stor nyfikenhet och vilja att lära!

Viktigt för tjänsten är: Arbetslivserfarenhet inom orderadministration, önskvärt i en teknisk global miljö. 
Att du är strukturerad, serviceinriktad och ha en stor nyfikenhet och vilja att lära!
God systemkännedom och vana av Excel.
Flytande kunskaper i Svenska och Engelska.

Kundens erbjudande
Du erbjuds en möjlighet att samla på dig nyttig erfarenhet för din framtida karriär. 

Övrigt
Start: Önskvärt omgående
Omfattning: 100%, Konsultuppdrag på 6 månader med goda möjligheter till förlängning. 
Placering: Göteborg
Lön: Enligt överenskommelse.

Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet i denna rekrytering. Finner du tjänsten som Sales Order Administration till vår kund intressant? Skicka in din ansökan idag, vi på Needo ser fram emot att höra från dig!

Kontaktpersoner på detta företaget

Ida Alm
0720-071926
Markus Oor
0709-106692
Jennie Larsson
0705166802
Mahtab Naderi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Needo
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 september 2024
  • Ansök senast: 30 oktober 2024

Besöksadress

Drottninggatan 88F, Stockholm
None

Postadress

Drottninggatan 88F
Stockholm, 11360

Liknande jobb


12 september 2024

11 september 2024

Bli kundmottagare hos ISOPARTNER!

Bli kundmottagare hos ISOPARTNER!

9 september 2024

5 september 2024