Sales Project Coordinator

Sales Project Coordinator

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu en Sales Project Coordinator till vårt team hos Commercial!
Om SOS International:
SOS International erbjuder ett stort utbud av lösningar som omfattar världsomspännande sjukvård, rese- och vägassistans samt olika hälsovårdslösningar. SOS International hjälper, i samarbete med en rad försäkringsbolag, nordiska resenärer över hela världen. Vi har en larmcentral som är öppen dygnet runt, året om som snabbt hjälper resenärer om olyckan skulle vara framme. Vi är en internationell och mångsidig arbetsplats och söker nu dig, som likt oss, vill ha ett utmanande och meningsfullt arbete.
Om rollen som Sales Projekt Coordinator:
Rollen hos oss är väldigt varierande och innefattar bland annat att ansvara för att säkra implementeringar, uppfyllanden av mål och fakturering av samtliga tjänster som kunden köper från oss på SOS international. 
Du ansvarar för att säkerställa kundförfrågningar, arbetar med rapportering inom givna tidsramar. Du arbetar mycket kvalitativt för att säkerställa att vi levererar på kundens förväntningar, att ha flera bollar i luften faller sig helt naturligt för dig. 
Dina arbetsuppgifter:
Arbeta med implementering och uppföljning av kunder, administrera kontrakt samt tjänster
Övervaka SLA:er och säkerställa att avvikelser hanteras. 
Hantera kundförfrågningar, eventuella klagomål som kan förekomma i arbetet
Driva projekt med fokus på kostnad, kvalitet samt effektivitet.
Till viss mån administrera i även andra externa system. Vad söker vi hos dig för att du ska axla rollen hos oss på bästa möjliga vis?
Du är van att arbeta i en operativ tjänst och har förmågan att se helhetsbilden för att verksamheten ska fungera på bästa möjliga sätt.
Att leda projekt är någonting du uppskattar. Du har således enkelt att planera projekt och genomföra dessa. Du arbetar effektivt och strävar efter att ständigt ifrågasätta ditt arbetssätt för ytterligare kunna effektivisera.
Kommunikativ är ett ord som beskriver dig. Det är enkelt för dig att anpassa din kommunikationstil efter situation och/eller personen du möter.
Du är lättlärd och har ett öga för att förstå dig på affärsmodeller. Du strävar således efter att förstå SOS internationals affärsmodell men även kundernas affärsmodeller. Du förstår att den förståelsen är avgörande för ett gott samarbete.
Vidare är du lösningsorienterad, resultatfokuserad samt starkt självgående.
Dina datorunskaper är mycket goda. Du har arbetat mycket i Microsoft Office Paketet, bland annat med Excel och Powerpoint. 
Du uttrycker dig på svenska samt engelska flytande i både tal och skrift. Det är även starkt meriterande i det fall du har språkkunskaper i danska och/eller norska. 

Vi erbjuder:
En spännande och utmanande arbetsplats. Vi erbjuder en karriärsmöjlighet som är fartfylld men där din insats är viktig för samhället i stort. Du får möjligheten hos oss att kombinera ett varierande arbete med olika arbetsuppgifter samtidigt som du får vara en del i ettt team som präglas av ett resultatorienterat mindset. Vi är en öppensinnad arbetsplats där vi tillsammans som en hel organisation hjälper varandra. Vi erbjuder dig en trygg anställning med  kollektivavtal. Vidare erbjuder vi dig en rolig, stimulerande arbetsplats med goda kollegor, där vi vill att du ska växa med oss!

Om tjänsten:
Startdatum: Vi tänker oss att tillsätta tjänstent ill 2021-05-01.
Omfattning: Tjänsten är anpassad för dig som har en annan huvudsaklig sysselsättning men som gärna vill kombinera med en spännande deltidstjänst. Tjänsten är således ca 20 % vilket motsvarar ett arbete hos oss 1 dag/ veckan. Vi ser även det som starkt meriterande om du som kandidat även har möjlighet att under sommaren arbeta i en högre sysselsättningsgrad för att sedan mot höst kunna fortsätta uppdraget med 20 % i veckan återigen. 
Varaktighet: Tjänsten är en provanställning som sedan är tänkt skall övergå till en tillsvidareanställning. 
Arbetsplats: Tjänsten är ortsoberoende. Vi tar således emot ansökningar från hela Sverige. Arbetet sker på distans. Huvudkontoret ligger hos SOS international, Karlsrovägen 1, Danderyd. (Stockholm)
Lönevillkor: Vi tillämpar individuell lönesättning, enligt kollektivavtal.
Interesserad?
Känns det här som rätt uppdrag för dig? Då hoppas vi du skickar in din ansökan redan idag! Du ansöker genom att klicka på den röda knappen "skicka ansökan" till höger. Vi tar inte emot ansökningar via mail. Vi arbetar med löpande urval och förbehåller oss rätten att anställa innan tidsfristen. Har du några frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta elin.sandberg@sos.eu. Vi ser fram emot din ansökan!
We help people on behalf of our customers
SOS International is the world’s leading assistance company, providing acute, personal services within medical and travel assistance, healthcare services and roadside assistance to expatriates and leisure and business travellers all over the world 24 hours a day, 365 days a year.
Our competent work force of more than 870 people with 30 different nationalities work out of our five Nordic offices to meet our clients’ needs within guaranteed efficiency, performance and cost targets every day.
SOS International is owned by 16 Nordic insurance companies. We are an ISO-certified (9001 Quality Management System and 27001 Information Security Management System) neutral outsourcing partner whose sole focus is to make our clients’ services more profitable and even more helpful and professional towards their customers, employees and members.
Find out more on our website: www.sos.eu

Kontaktpersoner på detta företaget

Helena Markelund

Helena Lindberg

Sammanfattning

Besöksadress

Karlsrovägen 1
None

Postadress

Karlsrovägen 1
Danderyd, 18216

Liknande jobb


31 oktober 2024

Sales System Administrator

Sales System Administrator

23 oktober 2024

22 oktober 2024

22 oktober 2024