Sales Representative till Aspia i Göterborg

Sales Representative till Aspia i Göterborg

Arbetsbeskrivning

Nu förstärker Aspia säljorganisationen i Göteborg med en ytterligare person till sitt Sales team! Om du har erfarenhet av kvalificerad tjänsteförsäljning och är sugen på att komma till ett bolag som erbjuder efterfrågade tjänster, som verkligen satsar på försäljning och är i kraftig tillväxt så kan detta vara chansen till ditt nya drömjobb. Häng med på vår tillväxtresa. Vårt mål är att ge dig din bästa tid i karriären!

Din roll

Som del av Aspias Sales Team möter du en föränderlig miljö där vi hela tiden vill ha kunden i fokus. Vi hjälper bolag med tjänster inom redovisning, lön, skatt och andra företagsnära tjänster. Rollen innebär att identifiera den mest effektiva och bästa lösningen för bolaget och presentera den tillsammans med våra specialister inom de olika affärsområdena. Du ansvarar för att fylla din kalender med kvalitativa möten och fokus för rollen är inledningsvis att arbeta mot nya kunder.

Rollen är utmanande och spännande och vi vågar utlova en varierande tjänst med möjlighet att påverka ditt eget arbete inom givna ramar. Totalt är vi cirka 25 medarbetare som arbetar inom försäljningsorganisationen.

Din profil:

Vi tror att du som söker är proaktiv, känner ett starkt engagemang och en vilja att lyckas. Du är van att uppnå mål och du har koll på siffror och budget. Branscherfarenhet ser vi som en bonus, men dina personliga egenskaper tror vi är det viktigaste för att trivas och bli framgångsrik i rollen. Vi tror att du på ett naturligt sätt förmedlar värdet av våra tjänster. Vidare tror vi att du har höjden för att bearbeta våra lite större kunder. Det sociala i arbetet och att skapa relationer, både med kunder och dina kollegor internt, är vad som får dig att känna dig extra glad över att det är måndag!

Vi söker dig som:

Inte räds nykundsbearbetning
Har arbetat med tjänsteförsäljning
Har förmågan och erfarenheten för att kunna identifiera och bygga relationer med beslutsfattarna
Har erfarenhet av komplexa affärer
Är flytande i svenska och har goda erfarenheter inom engelska


Vi erbjuder kvalitativa tjänster och du behöver vara experten på att förmedla värde och kunna göra behovsanalyser då våra kunder är olika, med olika behov. Våra affärer kan vara komplexa och det kräver därför att du trivs i dialogen med kund och törs utmana när det behövs. Din förmåga att hitta och bygga relation med beslutsfattaren kommer att vara avgörande för din framgång. Vidare ser vi gärna att du är nyfiken och lyhörd.

Du erbjuds:

Vårt mål på Aspia är att ge dig som medarbetare den bästa tiden i din karriär och vi är måna om att privatliv och arbetsliv ska fungera. Hos oss får du arbeta med frihet under ansvar och flexibel arbetstid med kollektivavtal och bra förmåner. Vi tycker att det är viktigt att du känner dig stimulerad i din roll och arbetar därför strukturerat med medarbetarsamtal där du sätter mål och planer för din utveckling. Sist, men inte minst, får du ett härligt gäng kollegor med bred kompetens i ett socialt arbetsklimat!

Om Aspia:

Aspia är Sveriges ledande affärspartner inom redovisning, lön och affärsrelaterad rådgivning med 1 200 medarbetare på drygt 60 kontor i Sverige och närvaro i hela Norden. Vi tror på att göra det svåra enkelt, på effektivitet, på förändring, kunskap och att vara närvarande där våra kunder befinner sig. Vi tror på framgång och mest på att företagare ska få ägna sig åt det dom är bäst på. Så hjälper vi till med resten. Mer information om oss finns på www.aspia.se 

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Kristian Ekelund på SalesOnly. För att du som kandidat skall få bästa möjliga kandidatupplevelse ber vi dig ödmjukt att söka tjänsten i ett första steg så kommer ansvarig rekryterare ta kontakt med dig om du har en matchande profil för tjänsten. Alla ansökningar och kontakter behandlas konfidentiellt. SalesOnly får inte längre ta emot eller hantera ansökningar som inkommer via mail då detta strider mot direktiven i GDPR. För att din ansökan ska behandlas måste du skicka in din ansökan via Ansök här i annonsen. Om du har frågor eller funderingar om tjänsten, tveka inte att kontakta Kristian på 072-308 16 45 eller kristian.ekelund@salesonly.se

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SalesOnly Sverige AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 14 november 2023
  • Ansök senast: 31 december 2023

Besöksadress

Traktorvägen 6B 226 60 Lund
None

Postadress

SVEAVÄGEN 13
Stockholm, 11157

Liknande jobb


Junior Account Manager

Junior Account Manager

21 december 2024

20 december 2024

Account Manager Media

Account Manager Media

20 december 2024

Sales Executive inom healthtech!

Sales Executive inom healthtech!

20 december 2024