Sales Service Coordinator till internationellt bolag sökes!

Arbetsbeskrivning

Om oss

Genom väl beprövade metoder och arbetssätt hjälper vi logistik- och industriföretag att optimera sin verksamhet och därmed minska sina personalkostnader. Vi planerar, levererar och opererar vårt åtagande genom en mycket erfaren och specialiserad organisation inom logistik- och industriområdet. Aditro Logistics Staffing levererar tjänster inom Uthyrning, Entreprenad, Rekrytering och konsulterande tjänster. Läs gärna mer på aditrologistics.se

Aditro Logistics Staffing AB är ett Auktoriserat Bemanningsföretag vilket innebär bland annat att alla anställda är kollektivavtalsanslutna och att vi som företag följer alla de regler som dikteras av branschens kollektivavtal, leveransvillkor och skrivelser om försäkringsåtaganden.

Vad vi erbjuder dig

Du kommer möta utmaningar, bli inspirerad och vara stolt över att gå till jobbet. Hos Aditro är alla lika värda. Vi tar väl hand om varandra och våra beteenden är att ständigt engagera, prestera och utveckla oss själva och de uppdrag och samarbeten vi jobbar med. Vi erbjuder stor möjlighet till personlig utveckling genom alla de olika kunduppdrag vi har. Hos oss är det viktigt med ett engagerat ledarskap. Hos oss träffar du din chef varje vecka, i många fall varje dag.

Dina arbetsuppgifter

Vill du arbeta med varierande administrativa arbetsuppgifter i en internationell miljö? Vi söker just nu en Sales Service Coordinator till vår kund i Göteborg. Du kommer att fungera som ett administrativt stöd till företagets internationella säljteam samt ha rollen som spindeln i nätet vilket innefattar mycket kund- och leverantörskontakt. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat ansvar för uppföljning av kontrakt, fakturering och statusuppdatering till kunder, boka transporter samt andra administrativa uppgifter.

Du kommer vara anställd av oss på Aditro Logistics Staffing AB och uthyrd till kunden. För rätt person finns även möjlighet till eventuell överrekrytering. Uppstart är så snart som möjligt, men vi har självklart förståelse för eventuell uppsägningstid. Uppdraget är på heltid.


Din profil

Vi söker dig som har tidigare erfarenheter inom logistik och transport, kontraktadministration, fakturering samt av att arbeta med remburser. Du bör även ha kunskaper inom tull och export, god datorvana samt tala flytande svenska och engelska.

Vidare som person vill vi att du är flexibel, ansvarfull och kan hantera stressiga situationer. Du arbetar på ett organiserat och självständigt sätt och har ett öga för siffror. Att du som person präglas av affärsmässighet och motiveras av att hantera kund- och leverantörsrelationen på bästa sätt ser vi som en självklarhet.

Intervjuer sker löpande så skicka in din ansökan redan idag!

Kontaktpersoner på detta företaget

Jonas Edenholm

Miad Hassoun

Nicole Eriksson

Jonas Edenholm
072-7274404
Ayhan Turan

Per Borgegård

Daniel Berglind

Moa Sarstedt

Jonas Edenholm

Hanna Borgelsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Aditro Logistics Staffing AB
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 5 juli 2016

Besöksadress

Hammarby fabriksväg 23, Stockholm
None

Postadress

Hammarby fabriksväg 23
Stockholm, 12030

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024