OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Placera Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag med att förenkla och effektivisera sin personalförsörjning. Vi rekryterar och hyr ut kompetens inom HR/lön, ekonomi, sälj/marknad och administration. Varje år tillsätter vi hundratals tjänster hos våra kunder i många olika branscher. Vi har funnits sedan 1988 och är idag ca 90 medarbetare. Vi strävar efter att vara en av branschens mest attraktiva arbetsgivare. Vi är auktoriserade och medlemmar i Bemanningsföretagen. Vi söker en person till Sales Support till ett internationellt teknikföretag beläget i norrort. Du kommer dels att ge support till distributörerna med att sköta registreringen utav deras anmälningar kring design-in av kundföretagets produkter och du ansvarar för att dessa blir godkända utav säljarna. Den andra delen i tjänsten består av marketing med t ex utskick, presentationsmaterial, mässor, seminarier m m. Arbetet innebär mycket kontakt med distributörerna och säljarna. För tjänsten krävs det utbildning inom marknadsföring och du bör ha 1-2 års arbetslivserfarenhet som marknadsassistent eller motsvarande. Det är meriterande om du besitter teknisk förståelse. God engelska i tal som skrift. Du ska vara en van användare av officepaketet, framförallt i excel och power point. Som person bör du vara social och serviceintriktad. Du måste kunna ta egna initiativ och vara proaktiv. Det är också viktigt att du är en ansvarsfull person som strävar efter att göra ditt bästa. Vi kommer löpande att kalla till intervju!
Kontaktpersoner på detta företaget
Fredrik Johansson
08-586 22 713
Elisabet Holmene
08-58622709
Klara Eidhagen
08-586 22 716
Malin Karlsson
08-586 22 723
Robel Ghirmay
08-586 22 720
Ecaterina Cavieres
08-586 22 719
Joakim Hällström
Joakim Hällström
0765-36 27 12
Ann Nilsson
08-586 22 708
Rekryterare Ecaterina Cavieres
08-586 22 719