Sales support

Sales support

Arbetsbeskrivning

Är du strukturerad och vill bli en viktig del i ett företag?
Nu hjälper vi en av våra kunder i Kalmar att hitta en medarbetare till deras eftermarknadsavdelning

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ha kontakt med kunder, främst via telefon för att ge rådgivning och teknisk support.
Hantera underhåll och servicekontrakt och artiklar i affärssystemet SAP och annan typ av back-office arbete.
Du kommer att samarbeta med övriga avdelningar för att ge kund bästa möjliga service.

Du behöver även vara en stark relationsbyggare och finnas tillgänglig under hela processen. Vi ser gärna att du är flexibel, lösningsorienterad, proaktiv och tycker om att bidra till företagets utveckling.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Vi söker dig som är intresserad av kund, service och merförsäljning, men framför allt söker vi dig som har rätt attityd och viljan att utvecklas. Vi värderar högt om du har tidigare erfarenhet från liknande arbeten. Du ska ha ett tekniskt intresse och kunskap. Du bör vara flexibel och ha viljan att hjälpa till där det behövs för dagen. Du ska även ha vana att arbeta med datorer och affärssystem.

Vi söker dig som:
- är positiv och trivs med att jobba i team
- trivs med att ta ansvar
- är flexibel.
- ser det som en självklarhet att agera professionellt mot kollegor och kunder
- gillar att hålla ett högt tempo
- ständigt vill förbättra och finslipa processen för eftermarknadsavdelningen
- är intresserad av människor, är utåtriktad och gärna knyter nya kontakter
- pratar flytande svenska, god kommunikationsförmåga på svenska och engelska i både tal och skrift är mycket viktigt för att lyckas i rollen

Övrigt:
- B-körkort erfodras
- Truckkort erfodras

Information och kontakt
Tjänsten är heltid och arbetstiderna är dagtid.

Wikan Personal kan bland annat erbjuda dig:

- Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och löner.
- En lokal och närvarande konsultchef.
- Friskvårdsbidrag årligen efter 6 månader.
- Kollektivavtal.

Anställning
Tjänsten är en hyrrekrytering hos Wikan Personal där du arbetar via Wikan en viss tid med målsättning att sedan gå över i en anställning direkt hos vår kund.

När du är anställd hos oss på Wikan Personal kan du vara säker på att du hamnat rätt. Vi är ett auktoriserat bemanningsbolag som värnar och ser till det bästa för våra anställda och kunder. Du har en lokal konsultchef med hög närvaro som ett stöd om det skulle uppstå frågor eller dylikt.

Ansök redan idag. Dock senast 15/9. Vi kontaktar aktuella kandidater löpande.

Vid eventuella frågor eller dylikt kontakta ansvarig rekryterare Christopher Muñoz på 0455-61 27 02 eller Emma Moding på 0455-61 27 03
Notera att vi inte tar emot ansökningar via e-post eller telefon

Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 450 Msek och har omkring 1000 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Kjell-Åke Rutzell
0455-61 27 01

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Wikan Personal Karlskrona AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2023
  • Ansök senast: 15 september 2023

Besöksadress

Götgatan 1, Kristianstad
None

Postadress

Götgatan 1
Kristianstad, 29133

Liknande jobb


21 november 2024

21 november 2024

Skiftledare (kvällsskift)

Skiftledare (kvällsskift)

21 november 2024

21 november 2024