OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om företaget
Lyma levererar ett omfattande sortiment av pumpar, rörsystem, ventiler, tankar samt alla tänkbara tillbehör för processindustrier med fokus på korrosiva och slitande vätskor. De tillhandahåller helt enkelt det kompletta flödet som klarar de allra tuffaste applikationerna i de mest aggressiva industrimiljöerna. Sortimentet, i kombination med en djup och bred kunskap, gör att de inte tvekar att kalla sig specialister då Lyma arbetat med extrema industriapplikationer i decennier. Deras kunder finns främst inom den skandinaviska processindustrin. Lyma tillhör den börsnoterade handelskoncernen Indutrade och ingår i affärsområdet Process, Energy & Water.
Om rollen
Rollens huvudsakliga syfte är att supportera säljorganisationen genom att hålla information i affärssystemet uppdaterad och hantera administrativa uppgifter kopplat till säljprocessen. I rollen som säljsupport kommer du ha daglig kontakt med både kunder, leverantörer och interna aktörer via telefon och mejl. Som en nyckelfigur i företaget kommer du att ha en avgörande roll i att skapa och upprätthålla starka kundrelationer. Mer konkret innefattar tjänsten:
- Orderregistrering och hantering av reklamationer
- Offerthantering och prisberäkning
- Kvalitetssäkra och uppdatera information kring säljprocesser i affärssystemet
- Hantering av dokumentation och certifikat
Om dig
För att trivas och bli framgångsrik i rollen tror vi att du är en lagspelare som på ett strukturerat och noggrant sätt tar dig an dina arbetsuppgifter. Du trivs i en säljorienterad organisation där du arbetar med frihet under ansvar. Det är för dig viktigt att på bästa sätt bemöta dina kunder och du har ett utpräglat servicetänk även i samarbetet med kollegor. Du är proaktivt och ditt arbete genomsyras av professionalitet, engagemang och laganda. Mer specifikt krävs:
- God administrativ kompetens och erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
- Kunskap i ERP/CRM-system, Pyramid är meriterande
- Mycket goda kunskaper i svenska och engelska både i tal och skrift
- Förståelse och erfarenhet av hur processflöden hänger ihop är meriterande
Övrig information
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Malmö
Omfattning: Heltid
Arbetstider: 8-16:30 vintertid, 8-16 sommartid
Lön: Enligt överenskommelse
Bakgrundskontroll kommer genomföras på de kandidater som går vidare i processen.
Om du har frågor om tjänsten ber vi dig att maila ansvarig rekryterare Helena Lork på helena.lork@emploid.se. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval.
Välkommen med din ansökan!
Sökord: sales support, säljsupport, orderhantering, administration, reklamation, offerthantering, kundkontakt, leverantörer, Malmö, Arlöv, Lund