Sales Support Agent

Sales Support Agent

Arbetsbeskrivning

Invacare Corporation (NYSE: IVC), headquartered in Elyria, Ohio, is the global leader in the manufacture and distribution of innovative home and long-term care medical products that promote recovery and active lifestyles. The Company has 4700 associates and markets its products in approximately 100 countries around the world. For more information about the Company and its products, visit Invacare's website at www.invacare.com.

Sales Support Agent till Invacare Rea i Diö

Är människor och livsglädje din stora passion? Brinner du för ett arbete med en meningsfull vardag? Invacare är en global marknadsledare som är känd för sina innovativa, tekniska hjälpmedel av hög kvalité, som underlättar användarens vardag och ger ett aktivt liv med livskvalitet. Nu söker vi en engagerad och glad kollega till Sales Support på vår fabrik i Diö. På fabriken utvecklar vi och tillverkar vårdsängar och rullatorer.

Ansvarsområde

• Kundsupport
• Orderhantering
• Transportfrågor
• Utveckling av arbetsprocesser och förbättringsarbete

Du får

Som Sales Support Agent utför du ditt arbete med engagerade kollegor som brinner för sina uppgifter. Här bidrar alla kollegor med sina unika kompetenser för att slutligen leverera livsviktiga produkter som bidrar till ”making lifes experience possible”.

Ditt arbete innehåller kontakt med Invacares säljteam och övriga fabriker i Europa. Du har en tät dialog med övriga funktioner inom organisationen, och fungerar som spindeln i nätet både internt och externt för att ge service i världsklass. Vidare får du möjlighet att påverka arbetssätt, processer och andra beslut som rör Supply Chain. Eftersom du är en analytisk klippa med ett gediget ordningssinne får du dessutom möjligheten att arbeta med olika mindre projekt, där du blir kollegan som håller ihop allt och ser till att man följer den röda tråden.

Du får även ett härligt gäng att lära känna, utbyta erfarenheter med och du kommer arbeta över flera spännande områden inom verksamheten.

Din bakgrund

• Högskoleutbildning alt. någon form av eftergymnasial YH-utbildning med inriktning ekonomi, teknik, logistik/lager eller transport
• Arbetslivserfarenhet inom något område inom Supply Chain
• Byggt dina erfarenheter genom framgångar och motgångar
• Svenska och engelska i både tal och skrift
• Meriterande om du har erfarenhet av affärssystemet SAP

Du är

• Analytisk och kan se helheter
• Självständig, och orädd att fatta beslut och genomföra dessa
• Kommunikativ och har en stor samarbetsförmåga
• Relationsbyggare
• Serviceinriktad
• Problemlösare

Intresserad?

Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, så vänta inte med din ansökan. Tjänsten kan komma tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sök tjänsten via www.invacare.se innan 2021-12-31.

Vill du veta mer om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta, Helena Robertsson, Supply Chain Manager 076-347 73 16 eller Kristina Tingdahl, HR Manager, 076-046 52 60.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Invacare
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 december 2021
  • Ansök senast: 31 december 2021

Besöksadress

Växjövägen 303
None

Postadress

Växjövägen 303
Diö, 34375

Liknande jobb


22 november 2024

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare

22 november 2024