Sales Support Agent till KONE

Sales Support Agent till KONE

Arbetsbeskrivning

Smart och uppkopplad teknik finns överallt! Genom digitalisering effektiviserar vi våra hem, vårt arbete och vår vardag. I takt med att nya ekosystem tar form med smartare städer och byggnader finns även en enorm potential i att integrera byggnadsdesignen med hissar, rulltrappor och andra hjälpmedel på det mest hållbara sätt som är möjligt.

KONE har över 100års erfarenhet i hiss- och rulltrappsbranschen och är nu världens ledande företag i branschen. Med sin innovativa teknologi erbjuder KONE nu sina kunder digitala tjänster som innebär smartare och intelligenta hissar. Läs mer om KONE och vad de gör här (https://www.kone.se/?utm_medium=search_paid&utm_source=google&utm_campaign=SE-SV-Brand-KONE&utm_term=%2Bkone&utm_content=439242815487&gclid=CjwKCAiAo4OQBhBBEiwA5KWu__gIJ0QS5HmavINIv1vPXbMDTziu8f-6uM2COSyhuhjJEqeTMGlLPhoCvhoQAvD_BwE).

KONE söker nu en Sales Support Agent till deras supportteam som arbetar mot deras servicesäljare samt agerar second line support till kundervice!

OM TJÄNSTEN

Sales Support erbjuder support innan, under och efter avtalsperioden för säljare och kunder. Slutkundsfrågor kommer i form av second line support och du, som supportspecialist, kommer att hantera avtalsfrågor, fakturafrågor och den masterdata som KONE förvaltar i affärssystemet SAP.

Sales Support inom KONE är ett skandinaviskt team med kollegor i Stockholm, Oslo och Köpenhamn.

Du kommer att ansvara för:

- Registrering och kvalitetssäkring av ingående data kring serviceavtal och kund-data (masterdata).
- 2nd line support där hårdknäckta fall behöver din expertis.
- Support och samarbete med dina kollegor i Sverige, Danmark & Norge.
- Administrativt arbete, bl.a ta emot frågor och analysera/utreda data inom affärssystemet (SAP).




DU ERBJUDS

- Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget - KONE arbetar strukturerat med utveckling!
- Ledarskap och organisation som värderar ditt välmående både på och utanför arbetet.
- Introduktionsutbildning och regelbunden uppföljning med coaching och support för att hjälpa dig utvecklas inom ditt arbete.
- En arbetsplats där du får arbeta i team med kunniga och erfarna kollegor.
- Få arbeta i ett bolag som strategisk arbetar med hållbarhets- och samhällsfrågor.




VEM ÄR DU?

- Minst tre års arbetslivserfarenhet, gärna inom service/administration.
- Det är meriterande med erfarenhet inom service- och säljkoordinering eller kundservice i ett specialist-team.
- Du föredrar att arbeta i en serviceroll som kräver utredningstid per ärende och naturligt får längre ärendehanteringstider.
- Van att arbeta i olika databaser och CRM system.
- Detaljorienterad och gillar att använda Excel för problemlösning (eller vill lära dig).
- Talar och skriver obehindrat i både svenska och engelska, då det används i det dagliga arbetet. Det är meriterande om du har goda danskakunskaper.






FÖR ATT LYCKAS I ROLLEN SER VI ATT DU HAR/ÄR:

Ansvarstagande. Du äger problemet från ax till limpa och säkerställer att det löses på bästa sätt.

Serviceinriktad. Du är snabb från tanke till handling, samtidigt som du är noggrann och detaljorienterad.

Kommunikativ. Har mycket god kommunikativ förmåga, både på svenska och engelska i tal så väl som i skrift samt kan anpassa din kommunikation efter målgrupp.

Detaljorienterad. Du fokuserar på att vara noggrann och att uppnå resultat. Ställer upp relevanta mål och strävar konsekvent efter att uppfylla eller överträffa förväntningarna.



Välkommen in med din ansökan!

ÖVRIGT

Start: Omgående eller enligt överenskommelse.
Anställningsform: Heltid som konsult, med möjlighet till överrekrytering.
Placeringsort: Kista.
Tider: Kontorstider.

Detta är en konsultuppdrag. Du blir anställd av A-hub (https://www.a-hub.se/) och arbetar på plats hos vår kund i Kista.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: A-hub
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 februari 2022
  • Ansök senast: 27 juli 2022

Postadress

Sveavägen 141
Stockholm, 11346

Liknande jobb


Kundtjänstrådgivare

Kundtjänstrådgivare

23 november 2024

22 november 2024