OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget är ett amerikanskt, världsledande företag inom segmentet medicinsk teknik med inriktning på ortopedisk kirurgi.Företagsfokus ligger på nytänk och innovationer, samarbete med sjukhusen för att effektivisera och minska deras kostnader, förbättra patienternas vardag och välbefinnande samt leverera produkter och tjänster av absolut kvalitet.Till kontoret i Malmö söker företaget nu en Sales Support Associate!Arbetsbeskrivning Företaget söker en kandidat som kommer att ha en samordnande funktion.Företaget erbjuder stora utvecklings- och karriärsmöjligheter.Kulturen på företaget är krävande men i gengäld satsar man oerhört mycket på sin personal med både utbildningar och personliga utvecklings- och handlingsplaner.Företaget ser att kandidaten har ett nytänkande och har ett intresse av att utveckla befintliga rutiner.Personlig flexibilitet är ett krav då organisationen genomgår ständiga förändringar.I rollen som Sales Support Associate kommer kandidaten att tillhöra den svenska säljorganisationen.Kandidatens arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära: - Koordinator och huvudansvarig för möten, konferenser och mässor, dvs allt praktiskt som ingår i detta.- Samordning för alla typer av resor i samband med kliniska möten eller andra tjänsteresor - Koordinering av upphandlingar - Assistent till ledningsgruppen - Kontorsansvarig - Support till marknaden och säljarna - Back up till övriga medarbetare på avdelningen - Resor i Norden kan förekomma på ca: 10-20 dagar Krav på person Vi söker Dig som har någon form av akademiska studier inom förslagsvis företagsekonomi från universitet eller högskola.Du har arbetslivserfarenhet från att ha arbetat som assistent eller koordinator inom en säljorganisation eller liknande.Det är meriterande om Du har någon form av säljerfarenhet men inget krav.Kandidaten har mycket goda datorkunskaper.För denna tjänst är det ett krav att kandidaten har mycket goda kunskaper i engelska, i tal såväl som i skrift, då koncernspråket är engelska. Som person kan Du förstå och tillämpa affärsmässiga principer.Det är av stor vikt att Du är självständig och visar på en stark integritet då många ärenden rör känsliga affärs- eller personalrelaterade frågor.Dessutom är Du mycket utåtriktad och socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Intresserad?Denna rekrytering sker i samarbete med Academic Work Rekrytering.För att söka denna tjänst, registrera eller uppdatera ditt CV på vår hemsida www.academicwork.se och sök tjänsten via platsannonsen
Kontaktpersoner på detta företaget
Julia Frank
040-607 74 80
0701617376
Rekryteringskonsult Louise Olsson
Konsultchefsassistent Chloé Ekeram
Daniel Tängemyr
Konsultchef Fay Godderidge
040-254420
Konsultchef Kerstin Åkesson
Konsultchef Julia Frank