OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Stay Sthlm.
Om företaget:
Stay Sthlm är den största leverantören av företagslägenheter i Stockholm. De erbjuder möblerade och omöblerade tillfälliga lägenheter med ett brett utbud av olika bostadslösningar i Stockholmsområdet. Stay Sthlm förser innovativa lägenhetslösningar till allt från större till mindre organisationer, myndigheter och ambassader.
Arbetsuppgifter:
Som Sales support associate är din huvudsakliga arbetsuppgift att agera second line-support till Housing Service Teamet och sköta administration kopplat till kunder via mail rörande utflyttning samt inspektionsuppföljning. Därtill hanterar du ärenden och uppföljningar av tickets i affärssystem genom kontakt med fastighetsägare, fastighetsskötare och andra samarbetspartners. Du ansvarar även för färdigställning och inredning av lägenheter samt fotar och publicerar bilder på Google drive. I arbetsuppgifterna ingår även att plocka varor från det befintliga lagret som skall användas till möbleringar och därmed kan det förekomma en del fysiskt arbete med att bära lättare emballage och inredning. Därtill ansvarar du även för att kontrollera lagersaldo och rapporterar utifrån vad som saknas.
Vissa dagar är du inne på kontoret och jobbar administrativt och supportar kunder via mail och andra dagar är du ute och inreder lägenheter och ser till att de håller en god kvalitet. Du är på alerten och redo att ta en nyckel och åka ut och öppna en lägenhet om det krävs. Du utgår från kontoret i Bromma och jobbar tätt ihop i ditt team som präglas av god gemenskap!
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort
• God dator- och systemvana
Meriterande:
• Tidigare erfarenhet av administrativ roll eller serviceroll
För att trivas i rollen ser vi att du är en flexibel person som trivs med ett arbete som innefattar högt tempo. Som person är du väldigt organiserad och besitter en god förmåga att strukturera ditt arbete. Du har lätt för att sätta dig in i problem och motiveras av att hitta alternativa lösningar på problem som du stöter på. Då rollen innebär stort ansvar med många bollar i luften ser vi att du trivs i en roll där du på egen hand kan driva ditt arbete framåt samt trivs med en föränderlig miljö. Vidare är du en kommunikativ person som tycker om ett arbete som innefattar många sociala kontaktytor.
Övrig information:
Start: Omgående
Plats: Stockholm, Bromma
Lön: Enligt Överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här: https://www.bravura.se/din-karriar.
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Sökord: Säljsupport, Sales support, service, servicekoordinator, support, rapporter, administration, administratör, inredning, hotell, lägenheter, Stay, koordinator, koordinering, Interiör Stockholm, Bromma, heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund