OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en Sales Support till Fleet-avdelningen på ett internationellt bolag! Vi söker dig med servicekänsla och administrativ förmåga som vill komma in i en roll där du har möjlighet att utvecklas i ett mycket spännande bolag.
Mer om tjänsten
I rollen kommer du att arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor angående totalkostnadskalkyler. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers med bl.a. presentationer, säljmaterial och kostnadsunderlag.
En del av rollen innebär också ansvar för att besvara upphandlingar och att dessa lämnas in i tid, samt ansvar för offert-förfrågningar. Du kommer även att arbeta med inmatning av kunddata kring tex olika avtal. Du kommer även ha mycket kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer via mail, videomöten och telefon.
I rollen kommer du även att arbeta med förbättrings- och utvecklingsarbete som rör Fleet-avdelningen.
Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid
Rollen innebär att du går in som konsult via Dreamwork.
Din profil
Vi söker dig med både erfarenhet från administration och kundservice. Vi ser att du är en person som drivs av att leverera noggrannhet och resultat och är en enastående team-player. Du behöver ha en utvecklad kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.
Vi ser också att du är en självgående person som gärna tar ansvar. Du ska trivas i en högt serviceinriktad roll där kontakten med kunder, kollegor och återförsäljare är enormt viktig.
Då rollen är en tungt administrativ roll så måste du vara en organiserad och strukturerad person som har lätt för att arbeta i olika system, framför allt Office-paketet.
Du behöver ha minst gymnasieexamen. Erfarenhet från finansiering, bilbranschen eller servicemarknad är meriterande.
Ansökan
Vid frågor kring rollen kontakta gärna Clara Åström på clara.astrom@dreamwork.se. Urval sker löpande, sista ansökningsdag 2020-12-20. Varmt välkommen med din ansökan!
Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini
Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré
Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09