OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sales support representative till IT-företag i Kista, heltid-uthyrd 3-6 månader, möjlighet till rekrytering Academic Work söker för kunds räkning en administratör/ordermottagare. Kunden är ett IT-företag som har sina lokaler belägna i Kista. Som administratör/ordermottagare kommer du att ha flera olika ansvarsområden. Till dina arbetsuppgifter hör att ansvara för företagets kontors- och säljadministration. Till detta kommer att ta emot företagets besökare och svara i telefon, du kommer även att göra beställningar av kontorsmaterial. När företaget anordnar utbildningar och konferenser kommer du att ha en nyckelroll och ta emot deltagare och vara företagets ansikte utåt. Tjänsten ingår i vår uthyrningsverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av Academic Work men arbeta ute hos vår kund. Vi söker dig som tidigare har arbetat med administrativa arbetsuppgifter och som tycker om kundservice och att skapa relationer, både till kunder och till medarbetare. Det är viktigt att du tycker om att samarbeta med andra eftersom du kommer att arbeta nära andra i ett team. Företagets huvudkontor finns utomlands vilket innebär att du kommer att ha regelbunden kontakt med personer utanför Sverige. Detta gör att du måste känna dig bekväm i att kommunicera på engelska både skriftligt och muntligt. Då arbetsbelastningen ibland är hög bör du vara stresstålig som person och du är intresserad av att lära dig nya saker! Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Jenny Norling
08-562 448 44
Konsulychef Sara Andersson
08-56244871
Konsultchef Lena Norberg
Konsultchef Rahel Habtegabir
08-52258922
Konsultchef Sara Dahl
08-56246770
Consultant Manager Assistant Maria Udén
08-522 57611
Konsultchef Rahel Habtegabir
08 - 54 25 89 22
Konsultchef Jenny Rydberg
Konsultchef Natasha Cordero
0852258947
Konsultchef Sara Dahl