Sales Support till Atlas Copco

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vill du arbeta med administration inom ett starkt internationellt företag ihop med ett glatt gäng med rak kommunikation och högt i tak som ger goda utvecklingsmöjligheter? Beskrivs du som en noggrann, driven och kundorienterad administratör? Har du tidigare arbetat i SAP? Då kan tjänsten som administratör på avdelningen Contract Administration hos  Atlas Copco Compressor AB rätt för dig!  Välkommen med din ansökan redan idag!

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
I rollen som administratör arbetar du med administration av servicekontrakt i SAP. 

Dina arbetsuppgifter består bland annat av följande: 
Stänga avtal i ERP system, SAP
Revidera och korrigera avtal i SAP-baserat på input från interna avdelningar och finansiellt läge 
Faktura frågor / Dispute case inkl. kreditering
Kontraktsförlängning


Kvalifikationer
För att lyckas i rollen som Sales Support bör du vara administrativ, noggrann, driven, engagerad, strukturerad och kommunikativ. Du trivs med att arbeta under ett varierande arbetstempo och ditt synsätt karaktäriseras av en proaktivitet och flexibilitet med helhetssyn. Vidare uppskattar du att arbeta såväl självständigt som i grupp och du har en god förmåga att bygga goda relationer. 
 
För denna tjänsten krävs det att du har:
Minst gymnasieutbildning inom relevant område alternativt några års arbetslivserfarenhet från en liknande befattning
Ett tekniskt intresse och en vana av att sätta dig in i olika IT- och affärssystem
Kunskap inom SAP och MS Office
Flytande svenska och engelska i både tal och skrift


Ansökan
2022-03-27  urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Tjänsten är på heltid kontorstider och start snarast möjligt och 6 månader framåt med god chans till förläning. 
Placering på huvudkontoret i Bromma med möjlighet till visst arbete på distans.

Om företaget
Atlas Copco Compressor AB  är det svenska försäljningsbolaget för tryckluftslösningar till kunder inom bl.a. pappers- och massa industri, verkstadsindustri, livsmedelstillverkning, läkemedelsindustri och sjukvård. Vi tillhandahåller kompletta lösningar där vi förser kunden med effektivt utnyttjande av sin tryckluftanläggning. Från första affärskontakt till färdig anläggning finns vi där för kunden med leverans av vårt kunnande inom såväl maskinutrustning som serviceprodukter. Atlas Copco Compressor är med sitt breda program av kvalitetsprodukter med hög tekniknivå, marknadsledande i Sverige och stora delar av världen.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 mars 2022
  • Ansök senast: 27 mars 2022

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Procurement Agent -Inköpare

Procurement Agent -Inköpare

11 augusti 2023

Junior Product Developer

9 augusti 2023

Orderkoordinator

Orderkoordinator

14 juli 2023