Sales Support till internationellt bolag!

Sales Support till internationellt bolag!

Arbetsbeskrivning

Kort om tjänsten
För kunds räkning söker vi nu en Sales Support till ett internationellt bolag! Vi söker dig med servicekänsla och administrativ förmåga som vill komma in i en roll där du har möjlighet att utvecklas i ett mycket spännande bolag. Detta är ett konsultuppdrag som startar 1 april och sträcker sig till 31 januari 2023

Mer om tjänsten
I rollen kommer du att arbeta med att agera support och besvara frågor från återförsäljare, kunder och kollegor angående totalkostnadskalkyler. Du har en viktig roll i att administrativt stötta Key Account Managers med bl.a. presentationer, säljmaterial och kostnadsunderlag.

En del av rollen innebär också ansvar för att besvara upphandlingar och att dessa lämnas in i tid, samt ansvar för offert-förfrågningar. Du kommer även att arbeta med inmatning av kunddata kring tex olika avtal. Du kommer även ha mycket kontakt med kunder, KAM, återförsäljare och leverantörer via mail, videomöten och telefon.


Placering: Södertälje
Omfattning: Heltid

Din profil
Vi söker dig med både erfarenhet från administration och kundservice. Vi ser att du är en person som drivs av att leverera noggrannhet och resultat och är en enastående team-player. Du behöver ha en utvecklad kommunikativ förmåga på både svenska och engelska.

Vi ser också att du är en självgående person som gärna tar ansvar. Du ska trivas i en högt serviceinriktad roll där kontakten med kunder, kollegor och återförsäljare är enormt viktig.

Då rollen är en tungt administrativ roll så måste du vara en organiserad och strukturerad person som har lätt för att arbeta i olika system, framför allt Office-paketet.

Du behöver ha minst gymnasieexamen.


Ansökan
Urval sker löpande. Varmt välkommen med din ansökan!

Om Dreamwork
På Dreamwork jobbar vi med people management snarare än med traditionell rekrytering och bemanning. Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur. Vi har ett nära samarbete med LinkedIn och våra rekryterare och researchers är certifierade i LinkedIn’s Recruitermodul. Vi har två gånger utsetts till Gasellföretag av Dagens Industri och lika många gånger nominerats till EY:s ”Entrepreneur of the Year”. Dreamwork grundades 2006 och har levererat personallösningar på över 130 orter i Sverige, från Kiruna i norr till Ystad i söder. Vi är ISO-certifierade enligt ISO 9001.

Kontaktpersoner på detta företaget

Jenny Persson
042-176608
Frida Ellingsen
0470-745554
Jenny Sini
046-460 23 02
Jenny Sini

Frida Ellingsen
0470-74 55 54
Mahlin Glyré

Måns Persson
0761-45 27 10
Mahlin Glyré
042 - 17 66 11
Patrik Staaf
042-176618
Annika Sjöberg
08-446 47 09

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Dreamwork Scandinavia AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 mars 2022
  • Ansök senast: 31 mars 2022

Besöksadress

Drottninggatan 1, Helsingborg
None

Postadress

Birger Jarlsgatan 10
Stockholm, 11434

Liknande jobb


Registrator till kansliet

Registrator till kansliet

23 december 2024

Administratör IT

Administratör IT

20 december 2024

Handläggare

Handläggare

20 december 2024