OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Som Sales Support på JDE kommer du att ha en rad varierande arbetsuppgifter och driva ett flertal parallella aktiviteter. I din roll kommer du huvudsakligen att arbeta med väldigt mycket telefonkontakt mot kunder och tekniker. En av arbetsuppgifterna är att se till att ordrar företaget får in levereras ut till rätt kund och adress. Vidare kommer du att arbeta mycket med direktkontakt mot kund för att säkerställa att allting fungerar och att det inte uppstår några problem. Du kommer även ha mycket kontakt med JDEs lager i Danmark för att säkerställa att det inte blir något strul med leveranserna.
Kontoret ligger i Kista och du kommer huvudsakligen att arbeta på plats, med visst utrymme för arbete på distans.
I din roll som Sales Support kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
- Ordermottagning- och leverans
- Kundservice och support
- Direktkontakt med tekniker
Tjänsten som Sales Support är ett konsultuppdrag på heltid med omgående start och gäller i 6 månader med möjligheter till förlängning. Arbetstiderna är förlagda 8:00-17:00.
Om dig
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet inom administration och kundservice. Har du tidigare erfarenhet av att ha arbetat med ordermottagning/orderläggning ser vi det som meriterande. Vi söker dig med gymnasieutbildning och som har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, likväl tal som i skrift. Viktigt för tjänsten är att du har tidigare erfarenhet av en liknande roll och att du har god datorsystemvana.
Vidare ser vi att du är en framåt och initiativtagande person som gärna vågar ta sig an nya uppgifter och driva egna projekt. Du har en utpräglad förmåga att hantera många frågeställningar parallellt, är flexibel och har hög integritet. Detta förutsätter att du har en god social förmåga och trivs med ett stort kontaktnät. Vidare är det väldigt viktigt att du är noggran i ditt arbetssätt.
Viktigt för tjänsten är:
- Erfarenhet inom kundtjänst/kundsupport/order eller likvärdigt
- Gymnasieutbildning
- Flytande i svenska och engelska, såväl i tal som skrift
- Tar initiativ, är en problemlösare och kommunikativ
- Erfarenhet av SAP/Sales Force är meriterande
Om JDE
JDE är ett dotterbolag till JDE Peet´s, världens ledande renodlade kaffe- och teföretag, med huvudkontor i Nederländerna. I mer än 265 år har JDE inspirerats av tron att det är fantastiskt vad som kan hända över en kopp kaffe. Idag släpper JDE möjligheterna med kaffe och te i mer än 100 länder, genom en portfölj med över 50 varumärken inklusive L´OR, Jacobs, Senseo, Tassimo, Douwe Egberts, OldTown, Super, Pickwick och Moccona.
Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.
Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Deni Ilic via deni.ilic@adecco.se
Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se
Välkommen med din ansökan!
Sökord
Säljsupport, Kundsupport, Kundtjänst, Orderläggning, Ordermottagning, Stockholm, Telefon, Mail, Office-paketet, Svenska, Engelska, Kista
Kontaktpersoner på detta företaget
Tove Östberg
Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund
Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147