Sales Support Wholesale Customer Service

Sales Support Wholesale Customer Service

Arbetsbeskrivning

Customer Service Telia Wholesale söker en kollega som vill vara med och jobba med service och support , utveckla våra wholesaleaffärer och föra oss framåt i transformationen.
Din nästa utmaning?
Är du intresserad av att börja på Kundservice och stötta Wholesaleaffären i Sverige med affären, kunden och lönsamhet i fokus?
Customer Service på Telia Wholesale är en viktig del inom Infra som bidrar till Telias affär genom att koppla upp Sverige och driva digitaliseringen framåt. Att ständigt förbättra, modernisera och göra Sveriges bästa nät tillgänglig, det är kärnan i vad vi gör. Genom att jobba smartare gör vi livet enklare för våra kunder, kollegor och partners. Det gör att vi kan fokusera på det viktigaste – att fortsätta koppla upp Sverige. Infra har ett samlat ansvar för att bygga ut och modernisera alla våra nät i Sverige. Vi är en Wholesale- och nätorganisation med Erbjudandansvar, försäljning och leverans.
Vi söker dig som vill ingå i teamet på Customer Service Telia Wholesale och därigenom vara en viktig del i vår pågående förändringsresa!
Som medarbetare på Telia Wholesale kommer du att ansvara för support gällande frågor från våra Operatörer. Det handlar om att du behöver förstå tekniken, produkterna och systemen och kunden.
Vi förväntar oss att du ständigt utmanar invanda arbetssätt, din ledare och dina kollegor i den förändringsprocess som vi är mitt uppe i.
Du kommer att tillhöra ett team på 20 personer som jobbar med olika produkter inom Telia Wholesale. Vi jobbar via Telefon , chat och ärendehanteringssystem. Vi kommunicerar med våra kunder både på Svenska och Engelska. Du rapporterar till Ledare för Customer Service Telia Wholesale och ingår i divisionen BM& Sales . Varje teammedlem är en viktig del för att uppnå våra mål och för att leverera service i världsklass.
Är du en person som drivs av förändring och teknik och vilja att sätta dina fotavtryck i verksamheten, är detta något för dig!
Och vem är du?
Du har en bakgrund inom telekombranschen och erfarenhet av försäljning till B2B, B2C eller operatörskunder.
Att hjälpa kunden och lösa problem är bland det bästa du vet. Har du jobbat med teknisk support eller liknande är det en fördel.
Vi värderar högt om du har erfarenhet av automation och AI. Vi värderar även din förmåga att leva våra värderingar och ser helst att du har en välutvecklad känsla för kollegialt samarbete, initiativtagande och förmåga att entusiasmera andra.
Intresserad?
Telias värderingar Dare, Care, Simplify är grunden i det vi gör. Vi vågar ta initiativ genom att utmana våra kunder och oss själva genom att fatta snabba beslut och vara leveranssäkra. Vi förändrar branschen, digitaliserar samhället och vi skapar den Nya Generationens Telco för att föra världen ännu närmare - på kundernas villkor. Det är vårt nästa kapitel i vår historia, vad är ditt?
För frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Törnström på telefon 070-5394040. Urval sker löpande så vänta inte med att skicka in din ansökan. Sista ansökningsdag är den 23 oktober.
Välkommen till Telia – Home to your next big opportunity!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Telia Company AB Solna
  • 2 platser
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 9 oktober 2020
  • Ansök senast: 22 oktober 2020

Postadress

Stjärntorget 1
Solna, 16991

Liknande jobb


25 oktober 2024

26 november 2024