Sälj administratör/ Ekonomiassistent

Sälj administratör/ Ekonomiassistent

Arbetsbeskrivning

KMG söker en Sälj administratör/ Ekonomiassistent

KMG Maskinservice jobbar med förebyggande underhåll av städmaskiner med stort fokus på hållbarhet. Företaget grundades 1978 och har sedan start haft stort fokus på att växa tillsammans med sina kunder. De samarbetar med både större och mindre bolag, bland annat städbolag, kommuner, landsting och myndigheter.

KMG maskinservice levererar service och reparation av städmaskiner, vilket minskar kostnader, ställtider & miljöpåverkan för kunderna. Det som är unikt med KMG är att de är en mindre organisation med ett stort hjärta och mycket ambition. De har ett hållbarhetstänk där social hållbarhet, ekonomisk hållbarhet och ekologisk hållbarhet är viktigt.

Om rollen

Rollen som Sälj administratör/ Ekonomiassistent har du möjlighet att vara involverad i varje steg på vägen från order till leverans och fakturering. Du kommer att hjälpa säljarna med all typ av administrationsarbete och hjälpa till att säkerställa att kunderna får en positiv upplevelse från början till slut.

Arbetsuppgifter

Offerthantering och inköp
Prishantering
Artikelhantering
Kund och leverantörsreskontra inkl. fakturering
Registervård


Som person har du förståelse för olika tillvägagångssätt inom administration och hur du tillämpar detta i ditt arbete. Du har ett kundorienterat tänkande och agerar efter tankesättet "kund-kommer-först".

KMG Maskinservice är ett litet företag med stort hjärta det är därför viktigt att du är en person som tycker om samarbeta och hjälpa varandra.

Personliga egenskaper/ Kvalifikationer (meriterande/ KRAV)

1–2 års relevant erfarenhet av linkande arbetsuppgifter
Erfarenhet från kund och leverantörsreskontra och fakturering (KRAV)
Erfarenhet ifrån ekonomi arbete (KRAV)
Flytande kunskaper i svenska och engelska (talar och skriver) (KRAV)
Utmärkt kundfokus och kommunikationsförmåga
Att du har en stark administrativ ådra. Administrationsfärdigheter med stor uppmärksamhet på detaljer
Att du är flexibel och kan prioritera uppgifter självständigt
Att du är en prestigelös och lösningsorienterad teamplayer
Engagerad
Proaktiv och ansvarstagande
Lättlärd
Lösningsorienterad
Innovativ, driven och flexibel


Har du de egenskaper vi efterfrågar så vill vi att du genast ansöker med ett CV och personligt brev. Urval och intervjuer sker löpande, så ansök snarast möjligt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig rekryterare på olivera.cvetkovic@kraftsam.se

Varmt välkommen med din ansökan!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 24 april 2023
  • Ansök senast: 15 maj 2023

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


20 december 2024