OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Veterankraft är ett ledande auktoriserat bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster i Sverige. Vi finns representerade på ungefär 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Vi fokuserar på trygghet, kvalitet och personlighet för att förenkla vardagen för tusentals hushåll och företag varje år. Vår vision är att bli bäst på att sätta veteraner i arbete, och vi är stolta över att vara en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut veteraner till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av veteraner med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll. Vi ser dagligen våra veteraner göra skillnad genom att arbeta med stort engagemang och ett professionellt uppträdande hos tusentals kunder. Vill du också göra skillnad? Vi söker nu en Sälj- och bemanningsansvarig till vårt kontor i Halmstad. Läs mer om oss på www.veterankraft.se.
Vad vi kan erbjuda dig
I rollen som Sälj- och bemanningsansvarig kommer du att spela en central roll i att driva vår verksamhet framåt. Tillsammans med vår Platschef kommer du att arbeta för att maximera vår tillväxt genom att bygga upp vår veteranbank och utöka vår kundbas. Din huvuduppgift kommer att vara att hantera inkommande förfrågningar och order, och matcha kundernas behov med rätt kandidat. Genom att fokusera på att skapa nöjda kunder och glada veteraner, kommer du att vara med och säkerställa att våra kunder alltid får den bästa servicen.
Som en del av din roll kommer du också att arbeta för att bygga upp och utöka vår veteranbank genom att utföra intervjuer och anställningar. Dessutom kommer du att arbeta för att bygga upp och utöka vår kundbas genom att identifiera nya affärsmöjligheter och genomföra eventplanering. För att hjälpa till att hålla ordning och reda i verksamheten, kommer du också att utföra tidrapportering och andra administrativa uppgifter. Med din passion för försäljning och bemanning kommer du att spela en viktig roll i att hjälpa oss att fortsätta växa och vara en pålitlig partner för både kunder och veteraner. Så om du är redo för en utmanande, men givande roll inom försäljning och bemanning, så är det här en rätt tjänst för dig!
För att vara aktuell för tjänsten
Vi söker en Sälj- och bemanningsansvarig som har ett starkt eget driv och en hög grad av engagemang och ansvarskänsla för att lyckas i rollen. Du bör ha en utåtriktad personlighet och en god samarbetsförmåga samt kunna hantera en stressig och händelserik arbetsmiljö. Arbetets natur kräver att du är mycket noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Det är också önskvärt att du har erfarenhet av en roll som innebär ansvar och kundrelationer, gärna inom sälj och administration. Då du kommer att ha många kontaktytor med kunder är det viktigt att du har en naturlig strävan att skapa hög kundnöjdhet och goda resultat. Vi ser det som nödvändigt att du har goda kunskaper i Microsoft Office och att du är van vid att växla snabbt mellan olika program. Meriterande är om du har kunskap inom områdena rut- och rottjänster för att kunna analysera kundens behov. Personliga egenskaper är av stor vikt i denna roll.
Låter detta som din nya utmaning?
Då är du välkommen med din ansökan senast den 30 november. Urvalet sker löpande, så dröj inte med att inkomma med din ansökan. Detta är ett rekryteringsuppdrag där anställningen sker på Veterankraft, men där rekryteringsföretaget Human Network sköter rekryteringsprocessen. Frågor angående tjänsten besvaras av rekryteringskonsulten Sinisa Bozic, sinisa@humannetwork.se eller på 0708-26 06 23. Ansök via www.humannetwork.se och välj rätt tjänst. Alla erbjudanden om annonseringshjälp undanbedes.
Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Rekryterare Sinisa Bozic
0708 26 06 23
Rekryterare Sinisa Bozic
0708-260623