Sälj- och bemanningsansvarig till Veterankraft i Linköping

Sälj- och bemanningsansvarig till Veterankraft i Linköping

Arbetsbeskrivning

Om företaget
Veterankraft en av Sveriges ledande auktoriserade bemanningsföretag och största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Vi finns representerade i ett 40-tal orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder. Med fokus på trygghet, kvalitet och personlighet förenklar vi vardagen för tusentals hushåll och företag varje år.

Om oss
Vår vision är att bli bäst på att sätta veteraner i arbete. Veterankraft är en jobbplattform för personer från 55 år och äldre. Som tjänste- och bemanningsföretag hyr vi ut veteraner till företag, föreningar och offentlig sektor. Med vår stora bank av veteraner med livserfarenhet och olika kompetenser täcker vi i stort sett allt inom tjänstesektorn, oavsett omfattning och innehåll.
Varje dag gör vi skillnad. Vi ser dagligen våra veteraner komma ut i jobb hos tusentals kunder med ett stort engagemang och ett professionellt uppträdande. Det ska vara roligt att gå till jobbet och hos Veterankraft finner du också socialtillhörighet och gott kamratskap.

Om tjänsten
I rollen som sälj- och bemanningsansvarig kommer du att tillsammans med platschefen vara med och driva verksamheten.

Dina arbetsuppgifter
• ta hand om inkommande förfrågningar och order.
• matcha kundernas behov med rätt kandidat med fokus på att skapa nöjda kunder och glada veteraner.
• arbeta med att bygga upp och utöka veteranbanken genom intervjuer och anställningar.
• arbeta med att bygga upp och utöka kundbasen.
• utföra tidrapportering och annan administration.
• eventplanering

Vem är du?
För att lyckas i rollen som kundsupportansvarig hos oss tror vi att du är en person med ett stort eget driv, engagemang och ansvarskänsla. Du har en utåtriktad personlighet, en god samarbetsförmåga och du kan hantera en stressig- och händelserik arbetsmiljö. Arbetets natur kräver också att du är mycket noggrann, strukturerad och lösningsorienterad. Vi tror du har erfarenhet från en roll som inneburit ansvar och kundrelationer gärna inom sälj och administration. Du kommer att ha många kontaktytor och det är viktig och naturligt för dig att sträva efter att skapa hög kundnöjdhet och goda resultat. Vi ser det som en nödvändighet med goda kunskaper i Microsoft Office och vana att växla snabbt mellan olika program. För att analysera kundens behov är det meriterande om du har kunskap inom områderna rut- och rottjänster.
Stor vikt kommer att läggas vid personliga egenskaper.

Ansökan
Välkommen in med din ansökan senast den 15 mars 2023. Rekrytering till tjänsten sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Veterankraft AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 3 februari 2023
  • Ansök senast: 15 mars 2023

Postadress

Stampgatan 22A
GÖTEBORG, 41101

Liknande jobb