Sälj- och Kontorsadministratör till Winassist

Sälj- och Kontorsadministratör till Winassist

Arbetsbeskrivning

Winassist System AB är ett marknadsledande bolag som utvecklar och levererar högkvalitativa och användarvänliga IT-system som effektiviserar det dagliga arbetet inom den svenska fordonsbranschen. Med våra affärsstödssystem erbjuder vi våra kunder en helhetslösning för hela fordonsaffären, från fordonsförsäljning till verkstad och administration. Det går bra för oss och vi fortsätter växa och därför söker vi nu en sälj- och kontorsadministratör till en ny roll och funktion hos oss.


Dina arbetsuppgifter
Hos Winassist förenklar vi våra kunders vardag genom att erbjuda högkvalitativa och användarvänliga system i kombination med en förstklassig service och support. Våra kunder betyder allt för oss men det gör också våra anställda och för att stötta dem i deras vardag söker vi nu en administrativ stjärna med känsla för service, struktur och trivsel.

Som sälj- och kontorsadministratör intar du en ny och mycket välkommen funktion hos oss och rollen är indelad i två delar. Den ena delen innebär att du stöttar vår säljavdelning med administrativa göromål så att säljarna tillåts fokusera på det de gör bäst, försäljning och kundrelationer. Här kommer du att jobba med uppgifter som innefattar att t.ex. registrera våra kunder i våra affärsstödssystem, följa upp och administrera offerter samt avtal, koordinera dialogen mellan sälj- och leveransavdelningarna, boka mässor samt aktiviteter och dokumentera möten. Den andra delen av din roll innebär ett kontorsansvar, där du jobbar för högsta möjliga trivsel. Det innebär bl.a. att du säkerställer att det finns frukost, dryck samt snacks att tillgå och du håller löpande kontakt med våra leverantörer. Vidare tar du emot post, samlar in önskemål och förbättringsförslag till kontoret, ser till att konferensrummen är iordningsställda samt upprätthåller och kommunicerar interna policys.

Tjänsten är baserad på vårt nya och fina kontor i Sollentuna och du rapporterar till vår försäljningschef/vice VD.

Din profil
För att matcha rollen tror vi att du har några års erfarenhet av administrativa, koordinerande och serviceinriktade uppgifter. Du är en van dator- och systemanvändare och behärskar svenska obehindrat i tal och skrift. Har du dessutom jobbat i nära anslutning till försäljning ses det som meriterande.

Vi sätter stor vikt vid din personlighet och för att lyckas i rollen tror vi att du trivs i en koordinerande och supportande roll som innefattar varierande arbetsuppgifter. Du är proaktiv samt initiativrik och har en förmåga att se saker som behöver göras och hittar lösningar. Vidare är du strukturerad och trivs med att ha ordning och reda i ditt arbete.

Vi erbjuder
I Winassist finner du ett marknadsledande och starkt bolag som samtidigt har kvar känslan, passionen och engagemanget hos det mindre och familjära företaget. Som sälj- och kontorsadministratör intar du en ny roll hos oss som både är efterlängtad samt värdefull och din insats kommer att göra en stor skillnad för samtliga medarbetare. Hos oss blir du en del av ett sammansvetsat team som ställer upp och finns där för varandra och du är så välkommen hit.

I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Starfinder
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 december 2021
  • Ansök senast: 26 maj 2022

Liknande jobb


22 november 2024