OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Sedan 1959 har HAMP AB tillhandahållit kvalitetsprodukter och tjänster för företag inom elkraftbranschen. Vi har varit det lilla, trygga företaget med säkra leveranser, personligt engagemang och gedigen kompetens. Vi levererar bl a flexibla strömförbindningar, motstånd, torkapparater och övriga transformatortillbehör. Vi är också Reinhausens partner för service av lindningskopplare i Sverige, Norge och Finland. Våra kunder återfinns i Europa, Asien, Afrika och USA. Vi är 4 anställda och vårt kontor ligger Spånga.
Din bakgrund:
Vi tror att du har ett antal års erfarenhet av att jobba med kundservice och försäljning och att du tycker om att jobba med service generellt. Det är bra om du tycker om att den ena dagen inte är den andra lik då du ena dagen kommer att arbeta med försäljning för att nästa dag packa varor eller vara ute hos en kund med en av våra specialister inom elkraft. Vi jobbar i CRM-system, inköpssystem, miljö och kvalitetssystem samt i office-programmen och det vill vi att du också gör.
Du drivs av att ge service och kanske har du tidigare erfarenhet från att jobba i ett mindre familjeägt företag och förstår och tycker om den dynamik och det ansvar som det innebär. Det är meriterande om du är tekniskt intresserad, har teknisk utbildning och/eller förstår el och/eller elkraft.
Din personlighet:
Vi vill att du är handlingskraftig, ansvarstagande och självgående och vi tror att du tycker om att vara en del av ett litet team där delat ansvar, glädje, transparens och delaktighet är nyckelord. Då vi letar efter en person som kan komma att bidra i ledningen inom ett par år ser vi också att du har intresse av och förståelse för ekonomi samt även att leda ett mindre bolag.
Vad erbjuder vi?
Du blir en nyckelperson hos oss och du får stor frihet under ansvar. Vi erbjuder tillgång till firmabil, marknadsmässig lön och årsbonus. Du får möjlighet att utveckla din entreprenöriella sida tillsammans med glada, engagerade och kompetenta kollegor som alla vill att det ska vara roligt att gå till jobbet. Våra grundvärderingar gentemot våra kunder såväl som mot våra kollegor är långsiktighet, omsorg och kvalitet.
Ansökan:
Vi ser fram emot att få din ansökan i form av ett CV och vi vill gärna att du berättar vad det är som gör att du är intresserad av att börja jobba hos oss! Vi vill ha din ansökan senast den 14 augusti. Då vi befinner oss på semester delar av ansökningsperioden kan det ta lite tid innan vi kan svara på eventuella frågor kring rollen.