Sälj- och kundsupport till Telias Fastighetsägaringång

Sälj- och kundsupport till Telias Fastighetsägaringång

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i ca 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Telia. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

Telia är den nya generationens telekomföretag. Deras cirka 20 000 duktiga kollegor möter miljontals kunder varje dag, i världens mest uppkopplade länder. De är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt – året om. De har bestämt sig för att förändra it-och telekomindustrin och föra världen närmare deras kunder. Telia söker nu medarbetare till sitt kontor i Malmö, där du blir en del av ett team om 13 med god gemenskap.

Arbetsuppgifter:

I den här rollen arbetar du som sälj- och kundsupport i teamet bakom Fastighetsägaringången. Det är den kundingång som svarar för Telias fiberavtal med fastighetsägare, bostadsrättsföreningar, samfälligheter och stadsnät. I tjänsten ansvarar du för att ge bästa möjliga service till kunderna och erbjuda dem Telias tjänster och varor från fastighetsägarportföljen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att ta emot inkommande samtal från kunder där du hanterar frågor kring beställningar, avtal och övriga ärenden samt orderlägger för att kunna leverera efter kundens behov. Vidare i rollen ansvarar du för försäljning mot befintliga avtal och utvecklar affären. Du är helt enkelt den personen som lyssnar in vad kunden önskar och agerar därefter i syfte att alltid ge en god kundupplevelse. Du arbetar i nära dialog med dina kollegor där ni tillsammans är ett starkt team.

• Svara på inkommande samtal från kunder
• Hitta lösningar på kunders frågor och problem
• Försäljning mot befintliga kunder

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Avslutad gymnasial utbildning
• Erfarenhet av kundsupport via telefon, erfarenhet av kontakt med företagskunder anses meriterande
• God dator och systemvana
• Goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Vi söker dig som gillar att ge god service, dels till dina kunder men även dina kollegor. Du motiveras av att prata med kunder och strävar ständigt efter att leverera effektiva lösningar med hög kvalitet. Vidare har du en förmåga att driva ditt arbete självständigt framåt och är strukturerad samt engagerad i ditt arbetssätt. Som person räds du inte för nya utmaningar och är aldrig sen med att ta initiativ till nya arbetsuppgifter. För dig är det naturligt att vara en teamspelare och samarbete är din väg till utveckling. Med ett brinnande intresse för kundupplevelsen bidrar du med stort sinne för kvalité och service.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Malmö
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 februari 2023
  • Ansök senast: 22 februari 2023

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


5 november 2024

Customer Experience Coordinator

Customer Experience Coordinator

4 oktober 2024