OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en person som gillar kontakten med människor? Är den som lätt skapar nya relationer och som är bra på att underhålla befintliga? Brukar du också tänka på hur företag syns i sociala medier när du scrollar igenom flödet? Då är du troligtvis en perfekt match till oss!
Din uppgift blir att identifiera och initiera kontakter med potentiella kunder samt vidareutveckla och vårda befintliga. Framförallt kommer du att arbeta med försäljning av vår brandvarnare även om du ibland behöver stötta vår försäljning av babyalarm. I arbetet ingår också arbetsuppgifter inom it och sociala medier. Eftersom vi är ett litet företag ska du kunna rycka in där det behövs, som exempelvis med lager och pack. Till din hjälp kommer du ha ett team med lång erfarenhet och kunskap bakom dig.
Tjänsten är placerad på vårt kontor i Varberg, men resor inom tjänsten kan förekomma.
För att du ska trivas och lyckas i denna tjänsten vill vi att du:
· Är nyfiken och intresserad av den ständiga utvecklingen av tekniska produkter för hemmet.
· Har någon erfarenhet och goda referenser från kundhantering och IT.
· Har en pedagogisk förmåga att presentera produkter och utbilda våra kunder.
· Är en strukturerad person som strategiskt kan bygga långsiktiga kundrelationer.
· Är en vinnarskalle.
· Ser uppgiften som intressant för egenutvecklingen.
· Har B-körkort.
Vi hoppas på att du är en person som gillar kombinationen av teamwork och självständigt arbete/ansvar. För det gör vi!
Anställningsvillkor:
100% tjänst
Tillträde: Enligt överenskommelse
Lön: Enligt överenskommelse
Din ansökan skickar du till info@capidi.com snarast.
Märk i ämnesraden : Nya CAPiDi
Vi behandlar ansökningarna och intervjuar löpande så skicka in ditt CV så snart du kan.
Vi ser fram emot din ansökan!