OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om kunden
Vår kund är ett stort globalt företag inom fordonsindustrin med kontor på Lindholmen.
Uppdragsbeskrivning
Vi söker en administratör till säljavdelningen som kommer att stödja försäljnings- och marknadsfunktionerna. Du arbetar med att stötta avdelningarna genom att tex förbereda agendor, föra mötesprotokoll, leda diverse forum, hantera/följa upp beställningar inkl fakturering. Du kommer ta fram material för diverse möten/presentationer (säljmaterial), koordinera aktiviteter med andra funktioner, sammanställa KPI och statusrapporter.
Detta är en bred roll där du kommer att få hugga i där det behövs hjälp. Du tycker om att vara spindeln i nätet och har en känsla för service.
Egenskaper
Kunskaper inom SAP eller ERP-system är meriterande. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet från liknande befattningar så som administratör, projektadministratör, säljadministratör eller liknande. Erfarenhet från arbete i globalt företag är också positivt, men inte ett krav. Såklart viktigt i denna roll att vara strukturerad, noggrann med detaljer och ha förmåga att samordna flera aktiviteter i tex Microsoft Office.
Övrigt
Detta är ett konsultuppdrag på 100%. Uppdraget är på lång sikt och med goda möjligheter att bli anställd direkt hos kunden. Start är enligt överenskommelse.
Välkommen med ansökan!