Sälj- och Marknadsassistent

Sälj- och Marknadsassistent

Arbetsbeskrivning

Kansliet AB har sedan 2008 arbetat för att ge våra kunder en total ekonomiservice utöver det vanliga.
Om du vill arbeta på en traditionell redovisningsbyrå kan du sluta läsa här.
Vi vill gärna undvika floskler som "platt organisation", "högt i tak" med mera, det räcker att säga att vi har otroligt roligt på jobbet!
I dagsläget är vi 15 anställda som arbetar med redovisning, löner och systemsupport.
Du läste rätt, vi har alltså ingen befintlig sälj-och marknadsorganisation i dagsläget. Det ger Dig möjligheten att, tillsammans med vår VD som idag gör merparten av uppgifterna, utforma och utveckla rollen! För att du ska lyckas och trivas med detta är tidigare erfarenhet av B2B-försäljning ett måste!
Arbetsuppgifter:
Vi söker Dig som vill växa tillsammans med oss, och ta dig an "allt", från våra sociala medier och vår visuella närvaro till nykundsbearbetning och merförsäljning.
Du kommer att arbeta nära vår VD, och för rätt person finns mycket goda möjligheter att utvecklas!
TJänsten kommer fördelas mellan Kansliet AB och vårt dotterbolag KanslietOnline, ett av Sveriges ledande medlemssystem.
Dina personliga egenskaper:
Vi sätter stort värde i att du är ansvarsfull, positiv, social och initiativrik, och har en stark lag-känsla.
Du har en viktig roll i kundrelationen vilket kräver bra förmåga att kommunicera i tal och skrift. Mycket goda svenska-kunskaper är ett absolut krav.
Erfarenhet av försäljning och marknadsföring är en förutsättning.
Merparten av våra kunder finns inom den ideella sektorn och vi kallar oss Landslaget i Föreningsekonomi. En bakgrund i eller erfarenhet av föreningslivet är därför mycket meriterande!
Eftersom det bland annat är redovisningstjänster och systemlösningar du ska sälja får du gärna ha både kunskap och intresse av dessa områden.
Extra meriterande om du
Har erfarenhet av Föreningslivet, tex genom eget idrottsintresse eller motsvarande.
Har kunskap inom ekonomi och redovisning.
Är systemkunnig



Det är viktigt att du är en god ambassadör och kan representera de värderingar Kansliet AB står för.
Vårt kontor finns i Täby, nära till både buss och Roslagsbanan samt parkeringsplats.
Våra anställda erbjuds flexibla arbetstider och möjlighet att delvis arbeta hemifrån.
Då vi har en hund på kontoret bör du inte vara varken allergisk eller hundrädd.


Arbetstid/Varaktighet:
Omfattning: 80-100% enligt ök.
Välkommen med din ansökan snarast i form av personligt brev inklusive löneanspråk samt CV till info@kansliet.net. Intervjuer sker löpande. Tillträde omgående eller efter överenskommelse.
#jobbjustnu

Sammanfattning

  • Arbetsplats: KANSLIET I SVERIGE AB TÄBY
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 17 november 2023
  • Ansök senast: 16 december 2023

Besöksadress

ENHAGSSLINGAN 6
TÄBY

Postadress

ENHAGSSLINGAN 6
TÄBY, 18740

Liknande jobb


Mötesbokare

1 november 2024

Sales Support

Sales Support

31 oktober 2024

Säljtekniker

Säljtekniker

30 oktober 2024

Tender and Sales support specialist

Tender and Sales support specialist

29 oktober 2024