OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Boule Medical AB och moderbolaget Boule Diagnostics AB, är verksamt inom området laboratoriemedicin med speciell inriktning på hematologisystem för automatisk blodcellräkning till både human- och veterinärmarknaden. Bolaget är en internationell koncern med 97 procent export, försäljning i över 100 länder och med dotterbolag och säljkontor i Sverige, USA, Kina, Mexico och Indien. Boule Diagnostics AB är börsnoterat på NASDAQ Stockholm. Bolaget har egen utveckling, produktion och försäljning och finns i Spånga i Stockholm. Boule Medical AB har idag cirka 80 medarbetare som arbetar i nya lokaler i Spånga.
Trivs du i en koordinerande och social roll? Är du därtill en person som är serviceinriktad och som trivs med att vara spindeln i nätet?
Vill du arbeta i Sveriges största helsvenska diagnostikföretag?
Hos Boule får du arbeta med marknadens bästa produkter inom blodcellsräkning i ett expansivt företag. Vi sitter i ljusa lokaler i Spånga där vår utveckling, produktion och försäljning finns. Boule är ett stabilt företag med låg personalomsättning och därmed hög bibehållen kompetens inom företaget.
Tycker du om att ha en central roll i företaget med många interna och externa kontakter. Då kan vi ha precis rätt tjänst för dig.
Vi söker en sälj- och marknadsassistent
Övergripande arbetsuppgifter
I rollen som sälj- och marknadsassistent kommer du att ha en viktig funktion inom Boule. Rollen är bred och innefattar många olika arbetsuppgifter. Du kommer att vara spindeln i nätet i vår försäljnings- och marknadsorganisation.
Arbetsuppgifter
Support till våra Area Managers
Uppdatera CRM system
Uppdatera prislistor i vårt ERP system
Arrangera säljkonferenser
Bokning av hotell och konferensrum
Packa material till mässor och utbildningar
Registrera reklamationer och returer åt serviceavdelningen
Andra för tjänsten förekommande arbetsuppgifter.
Är du den vi söker?
Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper
De personliga egenskaperna är viktiga för den här tjänsten bland annat är det nödvändigt att du är positiv, serviceminded, ansvarstagande, välorganiserad och har ett flexibelt arbetssätt. Du är noggrann och följer uppsatta rutiner, samtidigt som du ser helheten. Därtill är du självgående i arbetet och prestigelös.
För att lyckas i tjänsten är det viktigt att du har intresset och förmågan att hjälpa andra och att du motiveras av att leverera god service till dina kollegor. Du tar initiativ och ser till att lösa problem som kommer upp på ett smidigt sätt. Du trivs med att kommunicera med människor, både skriftligt och muntligt. Du bör ha skinn på näsan samtidigt som du är öppen för feedback, då du drivs av att ständigt förbättra ditt arbete.
Utbildning: Avslutad gymnasial utbildning.
Erfarenhet: Du har tidigare några års arbetslivserfarenhet från liknande arbete och gärna i ett globalt företag.
Övriga krav: God dator- och systemvana. Du uttrycker dig väl i tal och skrift, både på svenska och engelska.
Meriterande: Kunskaper inom Jeeves ERP och erfarenhet av en liknande tjänst ses som mycket meriterande.
Övrig information
Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägningstid
Plats: Stockholm, Spånga
Tjänsten är heltid
Tycker du tjänsten verkar spännande och du passar in i vår beskrivning är du välkommen med din ansökan senast 20 maj på www.boule.com.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vill du veta mera om tjänsten kontakta antingen HR-chef Eva Ekermann på email eva.ekermann@boule.com eller Order- och säljsupportchef Rana Thörnblad på email rana.thornblad@boule.com, telefon 070-7424845.