Sälj- och medlemschef sökes

Arbetsbeskrivning

Det här är tjänsten för dig som är en driven säljare som även tycker om att förvalta dina affärer. Det är tjänsten för dig som är strategisk likväl som analytisk samtidigt som du är bra på att delegera och fungera som ansvarig för ett mindre team.

Urval sker löpande så se till att ansöka redan idag!

Dina arbetsuppgifter

Den största delen av ditt arbete kommer att handla om försäljning och medlemsvård. Du kommer att arbeta som utesäljare hos nya potentiella medlemmar och även följa upp tidigare möten för att ro affärerna i land. Du är ansvarig för hela försäljningsprocessen - från prospektering till avslut.

Övriga arbetsuppgifter som ligger på ditt bord är att ansvara för ett team på tre personer och fördela uppgifter mellan dem, arbeta nära ekonomiavdelningen och självklart att utveckla och stärka relationen med de befintliga medlemmarna för att se till att de är aktiva och tar del av det utbud som ges.

Du kommer att arbeta såväl operativt som strategiskt och i din roll ingår budgetansvar och budgetuppföljning.
Du rapporterar direkt till VD.




Om företaget

Vår kund är en intresseorganisation som hjälper sina medlemmar att arbeta effektivt och ansvarsfullt med reklam och media. De har cirka 550 medlemmar, där alla medlemmar är något typ av företag, myndighet eller organisation.

Företaget har 14 heltidsanställda och fyra konsulter, uppdelade på sex olika avdelningar.
Kontoret ligger i ljusa lokaler centralt i Stockholm.

Kulturen på företaget präglas av entreprenörsanda och ett högt tempo.


Din profil

Krav
- Svenska och engelska i tal och skrift
- Ett brinnande intresse för försäljning och förvaltning
- Erfarenhet från liknande arbeten, gärna inom reklam/marknadsföring/media

Meriterande
- Utbildning inom marknadsföring
- Kunskap inom kommunikation och media

Som person har du en stor social förmåga och en öppen framtoning. Du är en lagspelare som bidrar till en positiv och effektiv arbetskultur. Du har en god analytisk förmåga och är duktig på att tänka affärsmässigt och strategiskt. Att du drivs av att nå mål och resultat är en självklarhet.


Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden AB för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.



Villkor

Arbetstid: 8-17 måndag till fredag (med möjlighet till flex)
Omfattning: Heltid
Start: Mitten av maj 2015

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid tillsvidareanställning
  • Publicerat: 17 april 2015

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


23 december 2024

23 december 2024

23 december 2024

Kontorschef till Norra Resurs!

Kontorschef till Norra Resurs!

23 december 2024